Gå til innhold

Løping i CS 1.6


Anbefalte innlegg

Hallo. Har hatt Cs i 6 dager ellernoe, og jeg og alle andre merker at jeg løper mye saktere enn alle andre.. Har system defaults settings, og har prøvd mye rart, men greier ikke å løpe raskere. Løper saktere med kniv framme enn andre med en rifle framme. Veldig irriterende. Har reinnstalert Cs og steam mange ganger. Prøvd å laste ned i stedefor å bruke CD. Har en Dell Dimension 5150, med tilhørende skjerm. Har et ATI Radeon X1950 Pro skjermkort. Fyller alle kravene til spillet og tror datan fyller alle anbefalte krav også. Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo. Har hatt Cs i 6 dager ellernoe, og jeg og alle andre merker at jeg løper mye saktere enn alle andre.. Har system defaults settings, og har prøvd mye rart, men greier ikke å løpe raskere. Løper saktere med kniv framme enn andre med en rifle framme. Veldig irriterende. Har reinnstalert Cs og steam mange ganger. Prøvd å laste ned i stedefor å bruke CD. Har en Dell Dimension 5150, med tilhørende skjerm. Har et ATI Radeon X1950 Pro skjermkort. Fyller alle kravene til spillet og tror datan fyller alle anbefalte krav også. Håper noen kan hjelpe  :)

7871710[/snapback]

 

Hvilken Rifle er det snakk om? Scout kan man løpe like fort som kniv med.

Lenke til kommentar

Det er veldig mye tregere, ser folk løper fra meg.. Sa det til en venn, og vi gikk bortover på samme tereng, og han kom forran meg ganske raskt. På de_aztec, når jeg er terror, og skal ut av start stedet og står fremst, tar alle meg igjen så jeg får nesten ingen kills (bare hvis det er få folk da seff)

Lenke til kommentar
Det va bare et eksempel det med rifle... går tregere uansett hvilket våpen jeg går med, hvilken server jeg spiller på, elelr hvem jeg spiller mot :ermm:

7871911[/snapback]

Sjekk pingen din. Når vi hadde (har?) problemer med nettet så merker jeg akkurat det samme. Ting henger liksom litt etter, og plutselig er folk foran meg.

Hold inne tab og les av ping eller skriv net_graph 3 i console.

Lenke til kommentar

Sikker på at du sletta configen din nnår du sletta steam sist? Om du ikke er, slett configen din, og start cs på nytt. Problemet bør være fikset da.

Problemer med hastighet handler som regel om developer, eller forward/back/sidespeed (cl_forwardspeed)

 

Problemet kan også være at du har to kjerner på CPU'en. Disable den ene kjernen på hl.exe og se om det hjelper isåfall. Du kan også prøve denne forumposten på gotfrag

Lenke til kommentar
Sikker på at du sletta configen din nnår du sletta steam sist? Om du ikke er, slett configen din, og start cs på nytt. Problemet bør være fikset da.

Problemer med hastighet handler som regel om developer, eller forward/back/sidespeed (cl_forwardspeed)

 

Problemet kan også være at du har to kjerner på CPU'en. Disable den ene kjernen på hl.exe og se om det hjelper isåfall. Du kan også prøve denne forumposten på gotfrag

7881739[/snapback]

Er ganske data noob, så hvor sletter man CS configen xD Tviler på at jeg slettet det når jeg reinstalerte steam :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...