Gå til innhold

Løping i CS 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ganske data noob, så hvor sletter man CS configen xD Tviler på at jeg slettet det når jeg reinstalerte steam  :D

7884003[/snapback]

Om du installerer i standard mappe, ligger den mest sannsynlig c:\program files (eller programfiler)\steam\steamapps\. Slett den mappa som heter det samme som brukernavnet ditt på steam, og prøv å start cs igjen.

Lenke til kommentar
Er ganske data noob, så hvor sletter man CS configen xD Tviler på at jeg slettet det når jeg reinstalerte steam  :D

7884003[/snapback]

Om du installerer i standard mappe, ligger den mest sannsynlig c:\program files (eller programfiler)\steam\steamapps\. Slett den mappa som heter det samme som brukernavnet ditt på steam, og prøv å start cs igjen.

7884167[/snapback]

oja, det gjorde jeg... Slettet hele account mappen, med alle spillene (tok backup av spillene med lagring i seff) for å være sikker, men den gang ei. Kan seff ha noe med datan å gjøre, men har bedre data enn noen venner av meg, og de går raskere, har som oftest bedre ping å. Har 10 Mbit ned 1 opp.

Edit1: Til du med god norsk, KaketTryne, tror du ikke jeg har restartet datan nok ganger til at problemet skulle fikses?? Det har ikke det så det vil nok ikke gå.

Edit2: Det kan hende det med dobbel kjerne cpu vil funke, men som sagt, er data noob, så lar min far fikse det ^^ han kommer vel hjem om et par timer

Edit3: Kan man endre forwardspeed og backwardspeed?? hvis ja, hva skal det settes til?

Endret av Don_Reitan
Lenke til kommentar

og prøv å kjør på ei kjerne som sagt!

 

start cs, og når det har startet, trykk " Ctrl+Alt+del og finn hl.exe og

bare velg "Angi Affinitet" og fjern den ene (cpu0 eller cpu1) samma kva...

 

og gå tilbake til cs :)

 

dumt spørsmål, ,men du bruker vel ikke pilene til å gå med? :innocent:

 

Kor fort man løper,kan man vel ikke endre på utenom å bruke "create game"

er vel styrt av serveren det.

 

Har du trådløst tastatur? se at signalene/batteriet funker. Noen sendere er dårlige vis dei er langt unna.. min klarer ikke å ligge på gulvet under stolen eksempel...(50cm ca)

det forje tastaturet eg hadde, kunne eg stå 20meter ute og styre musikken opp/ned.

Endret av galaxee
Lenke til kommentar

Brukes seff wasd, mye enklere og man får strafe mode. Har testet med både trådløst og ikke trådløst uten hell.

Edit1: Takker alle som har prøvd å hjelpe meg:D har greid det nå, posten til Mow om forumposten var redderen, å endre boot.ini filen.. går i full speed nå. Takker

Edit2: funnet ut at jeg hopper dårligere enn folk også :hrm: noen som kan hjelpe der å?? :D

Endret av Don_Reitan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...