Gå til innhold

Ord du sier altfor ofte.

Hashtægg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier looool, med en oppgitt/forundrende tone, hvis det ikke var spesielt morsmomt, men rett og slett tett.

- nice - "den var nice da;)"

også, "æ're muli?" med skikkelig grenlandsdialekt.

Skrevet

Meget interessant tråd dette! Jeg får vel komme med ordene jeg som sier vel ofte akkurat nå for tiden, men dette varierer egentlig ganske mye i forskjellige perioder. Altså:

"Kult"- jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg bruker det så ofte, men nesten hver gang noen forteller om noe eller sier noe så svarer jeg bare kult.

"Herre"- bruker det på noe av den samme måten som kult, bare at dette sier jeg hvis saken som jeg blir fortelt er litt teit eller morsom.

"Jeg har det i lomma"- hehe, en litt merkelig ting å si det, og jeg sier heldigvis det ikke så mye lenger. Men hvis det er noen som spør om noen har et eller annet, f. eks. en saks, så svaree jeg: "jeg har det i lomma"

"Sjukt" eller "sinnsykt"- det er adjektiver jeg bruker veldig mye. F. eks. "den filmen var sjukt bra!"

Tja, kommer vel ikke på så mange flere, men som sagt, det går i perioder.

Skrevet (endret)

Prater engelsk sånn ca hver dag, og sier mye:

- yeah

- you know

- fuckin'

- fuck

- man

- shit

- well

Blitt altfor påvirket av tv og film. Dessuten har jeg dårlig ordforråd i engelsk, så blir fort slik.

Endret av flodhest
Skrevet

Jeg burde vel kutte ned på banninga, så sier jeg tard altfor ofte, og lol. :nei: Mange fler også, men de var dem jeg kom på i farta.

• 2 uker senere...
Skrevet
"Sjukt" eller "sinnsykt"- det er adjektiver jeg bruker veldig mye. F. eks. "den filmen var sjukt bra!"

9311909[/snapback]

Jeg og.. Sinnsykt irriterende egentlig :p (har noen et bedre ord for meg og Simen?

"Hæ? Ja." Selv om jeg hører hva personen sier til meg.

9353463[/snapback]

Ditto. Det bare kommer før man får tenkt ordentlig ^^

Skrevet
har en tendens til å glemme hva noen ord er på norsk og ender opp med å snakke på engelsk....        så sier jeg "ollø" for mye. xD

9466729[/snapback]

Det blir vel heller motsatt på meg. Jeg glemmer et ord på engelsk så plopper det norske ordet ut istedetfor.

Skrevet
Satan er ordet... ;)

Er sørlending så det blir uttalt "sadan"...

Alle østlendingene her sier det også nå jevnlig..

9492116[/snapback]

lol

9492120[/snapback]

there you said it...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...