Gå til innhold

Slutta med WoW - Hva nå?


Anbefalte innlegg

Jess, du leste riktig. Har slutta med wow. Har noen dager på og spille før gamecardet går ut, og Huntern min forsvinner inn i evigheten.

Nok pisspreik, hva bør jeg starte med nå? Tenker på et spill, der BF2142 er utelatt (Jeg har det og det suger) Spilte BF2 I en lang periode før, og vurderer gå tilbake.

Noen som vet hvordan Battlefield 2 Communitiet er i norge for tiden? Mange som spiller? Claner?

Vil du anbefale andre spill?

Mange spørsmål, håper jeg fikk poenget fram i noen av dem :p

 

OPPSUMMERING: NO MORE WOW, HVA NÅ?

 

- st14n AkA Gyver

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jess, du leste riktig. Har slutta med wow. Har noen dager på og spille før gamecardet går ut, og Huntern min forsvinner inn i evigheten.

Nok pisspreik, hva bør jeg starte med nå? Tenker på et spill, der BF2142 er utelatt (Jeg har det og det suger) Spilte BF2 I en lang periode før, og vurderer gå tilbake.

Noen som vet hvordan Battlefield 2 Communitiet er i norge for tiden? Mange som spiller? Claner?

Vil du anbefale andre spill?

Mange spørsmål, håper jeg fikk poenget fram i noen av dem :p

 

OPPSUMMERING: NO MORE WOW, HVA NÅ?

 

    - st14n AkA Gyver

7864910[/snapback]

 

EVE Online er jo noe å tenke på :)

 

Genialt spill som du kan bruke timesvis på.

Lenke til kommentar
Da har du noe å drive med

 

F2P mmo.

7865671[/snapback]

Så fett ut. Er det det?

7865756[/snapback]

 

 

Nei, det er samme grinden som WoW, bare at det er mye mindre engasjerende, totalt blottet for stemning, like polert som en skitten gråstein og grafikken og fremførelsen er så grå og kjedelig at jeg ikke klarte å nyte ett sekund av spillet. Questene og dialogene er også noe av det mest klisjefylte og tragiske mølet jeg har sett.

Lenke til kommentar
Da har du noe å drive med

 

F2P mmo.

7865671[/snapback]

Så fett ut. Er det det?

7865756[/snapback]

 

 

Nei, det er samme grinden som WoW, bare at det er mye mindre engasjerende, totalt blottet for stemning, like polert som en skitten gråstein og grafikken og fremførelsen er så grå og kjedelig at jeg ikke klarte å nyte ett sekund av spillet. Questene og dialogene er også noe av det mest klisjefylte og tragiske mølet jeg har sett.

7868814[/snapback]

 

Smak & Behag lille venn.

 

 

 

-.-

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Så du skjønte endelig at WoW kun handelr om er å løpe fra quest-automat til quest-automat i evig tid? Bare tøys hele greia. Glad jeg kun brukte 20 kr på Trial og ikke blåste cash på full-versjon. :p Glemte faktisk at jeg hadde WoW installert etter omtrent 5 dager av Trial. Ble overraska når jeg fant WoW-mappa dagen før trial gikk ut.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...