Gå til innhold

kan andre fiender(menesker) ta pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, eg var i battle igår og merka da 1 fiende(meneskestyrt) døde der at eg kunne ta 46gull av han, hadde han fks hatt 600 på seg hadde eg kunne tatt dei fra han da? eller kan man bare ta ein liten kvote av gullet han har som fks 46gull?

Fordi har sett at vesidenav mailboxen at der er det ein bank eller noe sånt, så er det kansje meininga at man bør sette pengene sine in der så man ikke mister dem i krig?

Hilsen Kurt-Inge (level 12 hunter elf)

Endret av Kurt-Inge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei man kan ikke bli lootet for gull og ting , banken er for og legge in ting man trenger man ikke har plass til i baggen sin , kan ikke sette penger inn i banken

Skrevet

kanskje du spilte noe som kalles "pvp" (player vs player) i en battleground, for eksempel Warsong gulch, og du høyreklikket på kroppen til en død spiller av motsatt fraksjon kan du motta litt under 1 sølv, noe som jeg tror er saken her. Du fikk kopper, ikke gull ;)

Skrevet (endret)

Det går ikke å bli tatt fra gull av andre players på den måten, men som du sier så går det ann å "loote" når du er i battlegrounds. Men han mister ikke penger av det. Også tviler jeg sterkt på at det var 46 gull du fikk av han, tror nok det heller var 46 kobber.

100 kobber( C ) = 1 Sølv( S )

100 S = 1 gull( G )

Endret av Burg
Skrevet
kanskje du spilte noe som kalles "pvp" (player vs player) i en battleground, for eksempel Warsong gulch, og du høyreklikket på kroppen til en død spiller av motsatt fraksjon kan du motta litt under 1 sølv, noe som jeg tror er saken her. Du fikk kopper, ikke gull ;)

7861558[/snapback]

Det tenkte jeg også...

Skrevet

Da jeg rolla hunter for 1 1/2 år siden var jeg veldig ivrig på PvP. På lvl 19,29,39 og 49 gjorde jeg MYE wsg. Noen dager tjente jeg noen gull tilogmed :p

Skal sies at det ikke var å løpe rundt å loote jeg gjorde, altså :p Kom på topp Kills og Killing Blows med 45 Arrows da BG'en starta. Ingen deaths heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...