Gå til innhold

Installasjon av OS X på ikke-Apple produkter


Anbefalte innlegg

WGA er da til for unngå piratkopiering? Du kan ikke klandre Microsoft for å gjøre det vanskelig å piratkopiere deres programvare, det blir bare for dumt!

 

Når det også har den sideeffekten at det er vanskelig å kjøpe og bruke deres programvare lovlig, definitivt.

 

Nå var riktignok dette verre før, med XP, 7 er blitt bedre på det området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt forståelig. Hadde "gleden" av å installere Vista på et par maskiner, og det var alltid litt surr med aktiveringen. La inn en gyldig kode og alt virket fint, og så måtte man plutselig aktivere på nytt for at operativsystemet ikke skulle gå i lås. Håpløse greier.

 

W7 har jeg ikke hatt problemer med, så Microsoft har absolutt gått i riktig retning.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Ser ut som om det har kommet en enkel måte å innstalere OS x på PC`er.

Tenker bare at jeg poster den her til hjelp til de som vil ha e hackintosh (og allerede har en Mac) :)

 

 

Fant den på denne siden

 

EDIT: Må bare si at dette er alt jeg kan om hackintosh, har verken gjort det og har ikke tenkt til å gjør det med det første. Tenkte bare å legge den ut til andre som vil prøve seg

Endret av Speider-gutten
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Noen som sliter med iATKOS L2 og Intel HD Graphics 3000? Skjermen strekkes til deb dobbelte bredda av displayet...og det er "tinta" med r, g eller b. gjør terminal ubrukelig, så vanskelig å feilsøke...

 

opplevde noe lignende med et radeon hd 6870, da var det bare å bytte til den andre displayport-porten. så hvis du har mere enn en tilkobling på hovedkortet ditt, har du sikkert allerede prøvd det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prøvd alt, snakket med andre på tonyosx86 og insanelymac, alle får samme resultatet på denne PCen, blå eller rødtinta skjerm der du ser venstre halvdel av skjermen, men alle får full accel og full resi.

 

Og jeg tror alle har gitt opp nå.

 

På ekstern skjerm hjelper det, men en laptop på 2kg, hvorfor skal man drasse med en ekstern skjerm uansett? Da har jeg en stasjonær som fyrer OS X anyday anyway.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+130498

et annet alternativ for de som vil prøve ut osx er jo å laste ned et ferdig vmware image og bruke vmware player for å teste det ut. har holdt på med det et par dager nå og fungerer knirkefritt, med untaket av manglende grafikk kort som stopper alt som heter spill.

 

må i samme slengen si at jeg liker mountain lion utrolig godt, er mitt første ordentlig møte med et mac os, har jo I-enhetene men det blir ikke det samme. så sitter atm på gjerdet og venter på en refresh av mac mini, eventuelt en ny utgave av imac, men føler ikke at jeg trenger skjermen da jeg alt har en meget god 27" skjerm.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hjelp!

 

Jeg får bare ikke til å kommet til installasjon skjermen til iAtkos L2 altså! Sitter fast enten bom fast på Apple logoen eller så står den fast på en black screen, med følgende boot flag, -v. Har også brukt masse andre boot commands men som sagt, sitter fast samma faen. xD

 

Systemet jeg har nå har Ivy Bridge, vet ikke om det spiller noe. Har også byttet SATA til ACHI.

Har også bare 4GB ram i når jeg prøver å installere.

Grafikkortet mitt er Sapphire HD 7850 OC

 

Håper virkelig at noen kan hjelpe meg her! Virkelig lyst på MAC :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken versjon av OS X prøver du å installere på din hackintosh?

 

Jeg brukte Kakewalk når jeg installerte Lion i fjor og UniBeast når jeg installerte Mountain Lion tidligere i år.

 

Begge disse krever at du allerede har tilgang til en Mac (eller fungerende hackintosh).

 

Takk for svar, men fant nylig ut at ingenting støtter i5-3570K og HD7850. Too bad. Det var iAktos eller nå sånt jeg prøvde meg på. :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...