TanglewoodD Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Heisann, 2 kamerater har et lite problem her.. De er noen som har satt opp mail adresser i deres navn i hotmail. Hvordan kan jeg/vi finne ut hvem som har gjort det ?
V-by Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 det er vel eneste måte, hvis de har registrert kontoen på deres navn...
TanglewoodD Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Å sende en mail og spøre går ikke, da de ikke svarer. Noen andre forslag ?
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det er en side på Statistisk sentralbyrå sin hjemmeside som viser statistikk over navn i Norge. Ved å bruke den vil du og kompisene dine finne ut at navnene de har ikke er nenestående i Norge og jeg tviler sterkt på at dere får stoppe det. Dere kan jo altids kontakte Microsoft eller Hotmail og prøve dere.
Bruktbilen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det er ikke noe sted du kan finne fram navn som passer til hotmailer eller omvendt, sorry.
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det er ikke noe sted du kan finne fram navn som passer til hotmailer eller omvendt, sorry. 7853100[/snapback] jeg regner det som sikkert at det logges ip-adresser på de som bruker Hotmail så det vil da være mulig å finne frem til hvem som gjør det..
Bruktbilen Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Selvsagt, men jeg tenker mer på googlesøk og lignende. Nå er det ikke ulovlig å lage en hotmail i samme navn som du tilfeldigvis har.
ilpostino Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Selvsagt, men jeg tenker mer på googlesøk og lignende. Nå er det ikke ulovlig å lage en hotmail i samme navn som du tilfeldigvis har. 7853142[/snapback] vet. det var nettop det jeg prævde å få frem i det første innlegget mitt...
darkness| Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det er vel ingen regler hos Hotmail som sier at man ikke kan lage akkurat den epostadressen man selv ønsker, så jeg vil tro at det er så og si umulig å finne ut hvem som har opprettet adressen. Du kan jo opprette en jente-adresse og late som du er jente da. Sende dem mail og spørre litt Hør med dem om de har msn f.eks
PerB Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 De er noen som har satt opp mail adresser i deres navn i hotmail. 7851341[/snapback] Sikker på at de som har opprettet mail-kontoene ikke heter det samme (har naturlig tilknytning til navnet)? Og Hotmail har ingen mulighet (og heller ikke plikt) til å vurdere om en bruker som registrerer seg heter det som påstås eller bor der det påstås.
Arne Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Eg tvilar på at microsoft vil gi dykk den informasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå