Gå til innhold

Sony: Wii er kun et impulskjøp


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett, når man har tittelen "spokesperson" utaler denne personen seg på vegne av selskapet han representerer.

 

Derfor blir dette selskapet's utade mening til allmenheten, og ikke en persons egene meninger.

 

Likevell igjen et arrogant utsagn fra en popmøs høypåpære konsoll leverandør.

Lenke til kommentar
hadde vært noe annet om han hadde vært spokesman for Sony Computer Enyertainment .Inc

7841397[/snapback]

 

Ja. Det hadde vært noe helt annet. Når det er en talsman som snakker for Sony Amerika så kan vi ikke ta det seriøst i det heletatt :whistle:

Endret av avanore
Lenke til kommentar
:tease:  Vet vi hva New York times spurte i forkant av dette svaret? Kanskje det var: Hva tenker sony om Nintendo's nye konsoll? Eller kanskje det var, Hva tror DU om den nye konsollen til nintendo?

 

Og skjønner ikke helt hva problemet er? Om man sier at Wii er ett impulskjøp, hva så? Flott for Nintendo. Er jo ingenting som er bedre enn om at man selger produktet sitt til folk som egentlig ikke skulle kjøpe en konsoll??

7841366[/snapback]

Her må du rulle inn MGS....

 

Er man talsmann for ett selskap så er ALT man sier på vegne av selskapet. Som så mange andre har nevnt allerede så er det jo vitterlig det som er hele jobben til talsmenn.

 

Hadde en talsmann for ett selskap drevet med egne meninger i offentligheten så hadde denne personen fått sparken i en fei.. Og da spesiellt i USA.

Lenke til kommentar

er litt enig i at wii er et impulskjøp, men den koster jo bare halvparten av ps3 men det er jo ikke så rart...

 

grafikken til wii er ikke av det beste, kontrollene er O-k, har testet de kontrollene til wii, og de er ikke så altfor mye å skryte av.. de henger litt etter på cod3, men det er jo ikke så rart...

 

wii har heller ikke BLU-ray som ps3, noe som gjør den mye billigere..

 

uansett, selv synest jeg sony har fokusert litt mye på grafikken, men 5500 for en konsoll er ikke så utrolig mye... (ikke for meg) det blir sikkert billigere om et år, husket at ps2 var like dyrt når det var nytt.

 

en BLU-ray leser for pc koster jo 6000, så jeg vil ikke si at ps3 er så dyrt..

Lenke til kommentar
dæven da  gå og spill på 360'ene deres istedet for og finkjemme nettet etter negative ting om sony/ps3

7841424[/snapback]

Hadde jeg hatt muligheten, hadde jeg nok gjort det, men dessverre er mange av oss på jobb :hrm:

 

Uansett, utrolig arrogant uttalelse, og det er slike ting som gjør at jeg hater Sony og Microsoft. Hvis sony istedet for å ro med årene (påsåt at alt er bra med psp, og ps3-seksjonen), og heller hadde brukt energien på å prøve å øke kvaliteten på produktene sine med bedre spill, hadde alt vært topp. Når de istedet begynner om å slenge dritt om en konkurrent som for tiden har mye større suksess, synes jeg at det vitner om en arroganse som neppe er sunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...