Gå til innhold

Sony heva IKKJE prisen på Ps3 i Canada.


ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OKI, jeg er nå LEI av "PS3 prisen, diskuter her" tråder. PS3 er dyr økonomisk sett, end of story, trenger man vite noe mer?

7836694[/snapback]

 

 

Ja, Den er verd pengene.. ;) Den er mao. rimelig økonomisk sett. Det koster mye penger å kjøpe den, men den er ikke urimelig.

7836720[/snapback]

 

Koster mye, men er rimelig økonomisk sett? Ok.

 

Det er vel helt avhengig av hvordan man har tenkt å bruke PS3. Som spillmaskin mener jeg at den er for dyr. Man kan kanskje se på en iPhone som billig, men hvis man bare skal bruke den til å ringe med vil den være dyr :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Man betaler lite for mye = rimelig. At du ikke liker hva som er i boksen eller om du har bruk for det har lite med saken å gjøre.

 

Om du får et tilbud på en flette ny traktor til en pris som kan ansees som rimelig, er den det, selv om du aldri noen sinne ville få bruk for en traktor.

 

:)

 

EDIT:Slettet quoten til Appleseed iom at jeg ikke svarer direkte til han.. :)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Man betaler lite for mye = rimelig. At du ikke liker hva som er i boksen eller om du har bruk for det har lite med saken å gjøre.

 

Om du får et tilbud på en flette ny traktor til en pris som kan ansees som rimelig, er den det, selv om du aldri noen sinne ville få bruk for en traktor.

 

:)

 

EDIT:Slettet quoten til Appleseed iom at jeg ikke svarer direkte til han..  :)

7836839[/snapback]

 

Så, vil du kjøpe en traktor? :p

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Man betaler lite for mye = rimelig. At du ikke liker hva som er i boksen eller om du har bruk for det har lite med saken å gjøre.

 

Om du får et tilbud på en flette ny traktor til en pris som kan ansees som rimelig, er den det, selv om du aldri noen sinne ville få bruk for en traktor.

 

:)

 

EDIT:Slettet quoten til Appleseed iom at jeg ikke svarer direkte til han..  :)

7836839[/snapback]

 

Så, vil du kjøpe en traktor? :p

7836866[/snapback]

 

Aldri i livet, jeg er sailorboy, og skyr landbruk og øvrigt ærlig arbeid som bare F.. :D

Lenke til kommentar
Om du får et tilbud på en flette ny traktor til en pris som kan ansees som rimelig, er den det, selv om du aldri noen sinne ville få bruk for en traktor.

7836839[/snapback]

 

En ting du ikke har bruk for kan aldri bli rimelig, om den ikke er til gi bort pris da selvfølgelig. Merk at vi benytter oss av to vidt forskjellige teorier med tanke på sammenhengen mellom nyttighet/pris og om noe er rimelig eller ikke. En traktor som bare står og ruster kommer forresten til å koste meg å få fjerna den dagen jeg ikke gidder ha den lenger :p

 

 

Edit: Men, altså, det er greit å få oppklart ryktene i en egen tråd da jeg ikke gidder å lese gjennom laaaaaaaange tulletråder for å finne ut hva som er sant eller ikke.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Nei PS3 er ikkje dyr, faktisk utrolig mye man får for pengene om man ser etter ein vei inn i HD-eraen. BR spilleren er jo av meget meget bra kvalitet også. Men er man derimot ute eter spillopplevelsene og gir blank kakespade i BR og alt dette her er den dyr. Og man finner rimeligere alternativer.

Lenke til kommentar
5500 er nå 5500 uansett, derfor jeg sa "økonomisk sett". Hva du sitter igjen med er en annen diskusjon.

 

Eller tar jeg feil nå, at en krakk egentlig er et helikopter  :hmm:

7838122[/snapback]

 

Det er iallefall en dyr krakk hvis du kjøper et helikopter bare for å bruke det som krakk :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
OKI, jeg er nå LEI av "PS3 prisen, diskuter her" tråder. PS3 er dyr økonomisk sett, end of story, trenger man vite noe mer?

7836694[/snapback]

Jeg er også lei, derfor kan du godt spare deg med den kommentaren. Det er nå det blir diskusjon når du trekker konklusjoner på vegne av alle. Tråden var bare for å vise folk at Sony ikke hevet prisen i Canada. Noen som noen tydeligvis trodde :hmm:

Lenke til kommentar

Slik er det vel med alt?

 

En ferrari er dyr om man ikke er ute etter V12 med 500 hk, råe kjøreegenskaper osv osv. Da er det bedre med en toyota som får deg til a til b komførtabelt. Samme er det med ps3. OM man vil ha en spille konsoll og driter i grafikk osv osv og bare vil ha det moro hjemme i stua så kjøper man wii. Vil man ha gode online muligheter og bra grafikk kjøper man xbox 360. Og vil man ha en god spille konsoll som også fungerer som ett media senter der man kan spille av dvd, cd, sacd, blu-ray osv osv så kjøper man ps3.

Lenke til kommentar

Man kan jo streame mpeg,wmv og ts filer i hd kvalitet til 360. I tillegg så kan man kjøpe hd dvd spiller om man vil ...

 

Men paradoksalt nok så har en xbox360 med hd dvd fått meg til å ønske meg en ps3 mer en noen gang. Etter å ha sett et par filmer i 720p i nesten 2m bredde så blir det utrolig tamt med vanlige dvd'er. Siden ikke alle filmer som jeg ønsker å se kommer på hd dvd så må jeg også ha en blu-ray avspiller. Da passer det bra med en ps3.

 

En ting jeg finner underlig er alle som bruker 1080p i annen hver setning for så å spørre om de bør bruke s-video eller rgb for å overføre bildesignal. Hallo!

 

Hvorfor bruke masse penger på å ligge i forkant for så å grisebanke bildet ned i 480i ????????????

 

Skal det være noen vits i betale premium pris må det jo være for få en premium opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...