Gå til innhold

GTA IV Wishlist


Anbefalte innlegg

Jeg mener å ha lest en artikkel der det sto at GTA IV kom til å utspilles i framtiden med flyvende bilder, lasersverd osv...

7895362[/snapback]

Jeg leste at det skulle være i middelaldern. Ja, ja. Blir spennende å se.

7895645[/snapback]

Hehe.... Syns jeg ser det for meg, dra folk ut av slede, og farge hesten siden sheriffen av nothingham er etter deg. For så å katapultere en borg for Robin Hood :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg mener å ha lest en artikkel der det sto at GTA IV kom til å utspilles i framtiden med flyvende bilder, lasersverd osv...

7895362[/snapback]

Jeg leste at det skulle være i middelaldern. Ja, ja. Blir spennende å se.

7895645[/snapback]

Hehe.... Syns jeg ser det for meg, dra folk ut av slede, og farge hesten siden sheriffen av nothingham er etter deg. For så å katapultere en borg for Robin Hood :)

7896595[/snapback]

 

 

NEI! :mad:

 

Da kommer IKKE jeg til å kjøpe det ass!

 

Skal da ikke ha noe slikt tøs! :mad:

 

Altså det mener jeg, helt seriøst! Visst dem driver og setter inn noen sleder og julelys å styr, da har Rockstar virkelig gjort det store!! :realmad::wallbash:

 

Jeg ser for meg 2006 jeg :love:

Lenke til kommentar

Hvis kartet blir 20x ganger større enn SA mappet, må online versionen tillate 1000 spillere per server, synes 100 spillere på SA-MP er for lite...

 

*Jobber så man kan sykle aviser etc, lage egen avis og slik, så man VIRKELIG kan gjøre jobber... Bake også, selge dem videre...

 

Kjøpe villaer, kjøpe møbler etc!

Lenke til kommentar
Jeg mener å ha lest en artikkel der det sto at GTA IV kom til å utspilles i framtiden med flyvende bilder, lasersverd osv...

7895362[/snapback]

Jeg leste at det skulle være i middelaldern. Ja, ja. Blir spennende å se.

7895645[/snapback]

 

Grand Theft Auto? :p

Tror da ikke det fantes biler på den tiden?:p

 

Enten det blir med pil og bue eller lasersverd... Da gidder jeg iallefall å kjøpe det!

Lenke til kommentar

Tviler vel på at de kommer til å legge handlingen veldig langt i fortiden. Det hadde vært veldig stilig hvis de la det litt mer opp som Mafia - i 1930-årene. Det er jo fullt mulig, men det blir kanskje litt for mye copycat.

 

Er heller ikke veldig lysten på fremtiden.

 

1960- eller 1970-tallet hadde jo også kunne vært interessant. Det er jo helt klart morsomst (mener jeg) når man har noen kjente holdepunkter - som f.eks i Vice City hvor man har neonlys, pastellfarger og den slags. Man kan jo gjøre akkurat det samme med 1960- og 1970-tallet også.

 

Mulighetene er jo endeløse, men jeg håper Rockstar holder seg til det samme konseptet de har nå - men med en enda bedre historiedel - samtidig som man kan beholde friheten man har.

Lenke til kommentar

Nå har Rockstar gjort 60-tallet i GTA LONDON. Så de mangler 70-tallet. Men jeg tror ikke vi får se noe slik på den første installasjonen av GTA IV. Den blir nok i moderne tid. Men det kommer sikkert flere i serien, slik de har gjort med GTA III. Og da kan nok 70 tallet bli aktuelt, hvis de ikke gjør noe helt sykt da, som f.eks India på 80-tallet :)

Lenke til kommentar

Ønsker meg en skikkelig storby med skyskrapere og sånt. Litt som Los Santos, bare uten den gangsta stilen. New York hadde vært artig, eller noe lignende 2. øya i GTA3. Hele kartet trenger ikke nødvendigvis å være så mye større enn San Andreas sitt.

andre ting:

Som tidligere nevnt, bedre grafikk. Ikke bare høyere oppløsninger på teksturer osv. men en helt ny grafikkmotor.(regner uansett med at RockStar har tenkt til å kvitte seg med renderware motoren)

 

Biler som kan moddes enda mer enn du kunne i SA. Det MÅ være mulig å lakkere om alt som har hjul på seg til en farge man velger selv.

 

Flere våpen. Er et stort utvalg i SA, men jeg har lyst til å se litt mer enn bare de vanlige typene. Hadde vært artig å kunne velge mellom 2-3 vanlige pistoler, 5 maskinpistoler osv. Hvert våpen måtte selvfølgelig ha ulemper og fordeler som gjør at det er lettere å finne et våpen man liker tidlig i spillet.

 

Som tidligere nevnt: Mafia! Ta gjerne med yakuza, den russiske osv.

 

Mulighet for å trygt kunne bruke sin egen bil i de fleste oppdrag. Litt av vitsen med å oppgradere sin egen bil blir borte da bilene forsvinner, eller at du ikke kan bruke de i oppdragene. Senere vil de bli borte for alltid. En løsning på dette hadde vært at bilen du kjørte til oppdraget ble lagret i en garasje i nærheten av der du tok oppdraget.

 

På PS3(X360 hvis det skulle slippes på den også?) MÅ det gå ann å lagre hele spillet på harddisken for å forkorte loadetidene. Blu-rayen kan selvfølgelig stå i, men alt lastes fra harddisken. Ikkenoe er verre enn å kjøre i 200 km/t, spillet fryser pga. loading, og når loadingen er over kræsjer du rett i en annen bil.

 

Tilbake til våpna: de MÅ være tilgjengelig fra første stund i våpensjappene!

Men på grunn av lite penger kan man ikke kjøpe dem tidlig i spillet. Er mye bedre enn å nekte spilleren å kjøpe dem uansett om de har penger nok.

Hvis man fortsatt skal gjøre det slik som i SA med at våpna kommer en etter en over en lang stund kan man få som jobb å transportere "helt lovlige" våpen til butikkene før de blir tilgjengelig for salg.

 

Mulighet for å legge fra seg våpen hadde også var artig. Si at man vil prøve et annet våpen, men ikke vil kaste bort 10k $ som man har brukt på et det gamle. Da kan man f.eks legge det ifra seg i safehouse, og når man går over et våpen man har lagt ifra seg kan man plukke det opp på vanlig måte, bare at man får med all ammoen som våpnet hadde før du la det ifra deg.

 

Og når vi snakker om ammo: Jeg syns det er litt dumt at man må betale for hele våpnet når det er bare ammo man skal ha. Det beste hadde vært å f.eks betalt 5000$ for selve våpnet, og deretter betalt 500$ for å få ett magasin eller noe. Hadde kanskje blitt litt for billig å handle våpen, men da får man heller la spilleren tjene mindre på vanlige oppdrag.

 

oj. Det ble et langt innlegg :!:

Lenke til kommentar
kom på en ting til som jeg synes er ganske viktig

 

 

at bilene bruker blink lys! jævlig irriterende at de bare svinger helt spontant :dontgetit:

7916260[/snapback]

No shit! fy f*** hvor mange ganger jeg har havna i grøfta/vannet pga. det der, og så sykt fort de svingte også :hmm:

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Spillverden og grafikken er fin som den er. Det eneste jeg virkelig ønsker er:

 

- Dynamisk verden, ødeleggbare omgivelser og kjøretøy. (Carmageddon'ish)

- Interaktive npc'er.

- Modifiserbare kjøretøy. (NFS Underground'ish)

- Selvvalgt karakter, face-gen etc. (Oblivion'ish)

- Åpne hus og bygninger, slik at man kan være innendørs, men fortsatt ha oversikt utenfor.

- Muligheten til å starte egen business. Alle bygg som ikke er brukt til noe spesielt bør kunne leies og brukes til selvvalgt business, enten det er kebab-sjappe eller torpedovirksomhet. Random-genererte oppdrag hadde fungert fint i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
- Muligheten til å starte egen business. Alle bygg som ikke er brukt til noe spesielt bør kunne leies og brukes til selvvalgt business, enten det er kebab-sjappe eller torpedovirksomhet. Random-genererte oppdrag hadde fungert fint i denne sammenhengen.

7932414[/snapback]

Slik er det i vice city stories alt :)

Og hver dag kl 16 får man inn det bizene har tjent opp i løpet av dagen rett i lomma så du slipper å kjøre rundt hele byen.

Hadde jo vært tøft i IV også.

 

Og som nevnt i posten over, ragdoll hadde vært utrolig fett! Har savnet det i SA

Lenke til kommentar
- Muligheten til å starte egen business. Alle bygg som ikke er brukt til noe spesielt bør kunne leies og brukes til selvvalgt business, enten det er kebab-sjappe eller torpedovirksomhet. Random-genererte oppdrag hadde fungert fint i denne sammenhengen.

7932414[/snapback]

Slik er det i vice city stories alt :)

Og hver dag kl 16 får man inn det bizene har tjent opp i løpet av dagen rett i lomma så du slipper å kjøre rundt hele byen.

Hadde jo vært tøft i IV også.

 

Og som nevnt i posten over, ragdoll hadde vært utrolig fett! Har savnet det i SA

7939800[/snapback]

 

Spiller det nå for tiden, ganske artig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...