Straffa Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Def Jam demo beats on XBL this week Free trial of EA's Def Jam: Icon headed to Xbox Live Marketplace Thursday; single-player demo includes Big Boi, T.I. as playable Link
zeox Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 lagde akkurat samme topic, men blei ikke postet da forumet lagger noe helt utrolig :S. Har ikke spillt de andre Def Jam spillene, men dette ser ut til å bli bra. Tviler på at jeg kjøper det, men demoen skal iallefall testes
Bertelsen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Må nesten si at jeg gleder meg, håper at spillet er ganske likt som det var før. Et veldig morsomt fighting-spill!
Mala Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Må nesten laste ned demoen for lillebrors skyld da
E-wok Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Banke irriterende rappere med harry musikk? Kult! Må prøve ut dette.
mar1u5 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Gleder meg. Det første spillet var en av de få slåss spillene jeg likte å spille, siden du ikke trengte å lære deg så alt for mange lange knappe-kombinasjoner for å kunne slåss effektivt i spillet. Når det krever 14 forskjellige trykk av taster og spaker for å få til 1 kult triks... nei takk!
superted81 Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Def Jam demo beats on XBL this week Free trial of EA's Def Jam: Icon headed to Xbox Live Marketplace Thursday; single-player demo includes Big Boi, T.I. as playable Link 7827397[/snapback] Fantastisk... DJ er det eneste slosse-spillet som har beveget seg litt frem i tid siden Tekken 3. Borte er blå flammer og stive kropper som detter hvis du treffer riktig nok på tåa... Her er det i det minste litt fysikk, og alternativene er mange. Vi gleder oss stort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå