Gå til innhold

Vista og Office 2007 lanseres i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer windows vista også som live dvd slik at man kan prøve den før man eventuelt installerer? (linux er jo råe på dette, meget praktisk)

7842411[/snapback]

 

Ja, jøss, praktisk for Windows-brukere det. Hva hadde da en som ikke likte det valgt i stedet? ;)

Endret av miceagol
Lenke til kommentar
Må bare hive meg på og klage på de sinnsvake prisene...

 

Bruker Outlook/Word/Excel hele tiden, og har to pcer. Siden jeg skal bruke Outlook, kan jeg ikke bruke Home & Student versjonen til kr 1170 som kan brukes på 3 pcer, og må heller kjøpe 2 x fullversjon til 3880, dvs kr 7760.

 

Har jeg råd? Tja. Er det verdt det? Overhodet ikke. Kommer jeg til å gjøre det? Nei!

7839603[/snapback]

Du kan kjøpe Office 2003 Student & Home til 999 kr. og så oppgradere Word, Excel og PowerPoint for ca. 200 kr. til 2007-utgaven. Da havner det på ca. 1.200 kr. og da har du lovlig lisens for 3 av programmene i 2003 og 2007-versjonen.

Lenke til kommentar
Har prøvd vista rc2 instalasjon fra formatert partisjon, men jeg får samme feil. Load driver is missing, får feil meldingen helt i starten. Så nå har jeg bare xp 32 pro og 8800gtx  :cry:

7847339[/snapback]

nVidia sine nye drivere (ForceWare 100-serien) støtter ikke RC2, kun RTM og nyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...