Bertelsen Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Imorgen skal jeg (endelig) gå til innkjøp av en 360. Derfor er det greit å kjøpe med et par spill, har bestemt meg for å kjøpe Gears of war, etter å ha sett mange HD-klipp av det, også lest masse meninger. Jeg spiller spill i alle slags sjangre, bare de har en fengelig historie, interessante personer i det, og en grei lengde. Oblivion blir aktuelt hvis det koster under 200 kroner. Vurderer å kjøpe Test Drive: Unlimited, Dead Rising, Kameo, og Perfect Dark. Kom gjerne med noen meninger ang. dette, samt at dere kan anbefale andre spill. Jeg vil også høre litt om hva dere mener med alle disse kablene dere bruker til bilde, RGB og alt det der, jeg har ingen HD-tv for øyeblikket, så jeg lurer på hvordan jeg kan få den beste kvaliteten på bildet mitt. Skal kjøpe Premium, bare så det er sagt. En siste ting, jeg vil ikke ha noen fanboy-isme her, alà 'kjøp Wii istedenfor' eller 'KJØP PS3 BITCH!11' Takk.
Skogslik Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Oblivion er og anbefale ja, kjøpte det selv til 199 på elkjøp og det koster det på Elkjøp nå og
Bertelsen Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Skal nok kjøpe det spillet ja, ser greit ut. Spilte det litt på pc, men jeg ga opp all den hakkingen.
sinnadyr Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Gears of war - steintøft Oblivion - herlig grafikk, men kan bli langsomt (spørs hva du liker) F.E.A.R - Helt utrolig Tony Hawks Project 8 - Steintøft NFS: Carbon - også steintøft Call of Duty 3 - Steintøft Lost Planet - UTROLIG! Fight Night 3 - Ganske så kult, men jeg ble lei fort. Syk gameplay og grafikk. Splinter Cell - Så absolutt anbefalt for de som liker det. Styr unna: Superman, Sonic, PGR, table tennis og Dead or Alive 4.
This is Thomas Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Test Drive og Dead Rising er ihvertfall å anbefale. Ellers så er jeg enig i sinnadyrs uttalelser om følgende spill, Tony Hawks Project 8, Gears of war, Oblivion, F.E.A.R, Lost Planet. KAn også anbefale R6-vegas. Endret 29. januar 2007 av xeran2
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Gears of War - Must Have! Lost Planet - Excellent! Saints Row - Moro, men når du først går lei så vil du aldri spille igjen!
Tandamram Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Kameo får du sikkert billing. F.E.A.R Tiger Woods 07. Ikke minst mange fantastisk arkade-titler som ligger der ute. Bl. a. Cloning Clyde, Heavy Weapon, Zuma, Feeding Frenzy, Dig Dug og Doom.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Superman, Sonic, PGR, table tennis og Dead or Alive 4. 7821604[/snapback] Hva er det du snakker om? Superman og Sonic skjønner jeg, men PGR3, Table Tennis og Dead or Alive 4 er de spillene jeg har hatt mest moro med! Ingen andre X360 spill jeg har slår DoA4.
veluci Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 dead or alive ruler faktisk... test drive er til og ambefale.. det mest gjennomførte spillet eg har.. mange timer arbeid der spess det att eg har oppdaget alle veiene :S skjønte ikke att eg gadd, men gjorde no det:P
Tomtruck Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Dead Rising og Lost Planet er to fantastiske action spill du vil få mye glede av.
Dofty Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) noen bra spill: Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Kameo Tony Hawk's Project 8 PGR3 Call of Duty 3 Kameo kosta bare 199,- brukt på EB Games, har kjøpt det jeg. Også vil jeg anbefale Halo trilogien, det er til xbox da(funker på Xbox 360), men det er de beste spillene jeg har spilt noengang. er nok ikke vanskelig å få Halo 1 og 2 til rundt 200,- Endret 29. januar 2007 av Dofty
LucarioX Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Mulig du har kjøpt boxen nå, men jeg vil bare få anbefalle Test Drive Unlimited. Spillet er utrolig stort og flott. Du kan kjøre rundt en stor øy med masse race du kan ta online race og offline race. Øyen er utrolig stor og du får mulighten til å utforske hele fra starten av På øya er det et race der du skal kjøre rund øya. Brukte en av de raskeste bilene der og brukte over 1 time på å kjøre rundt. Kjørte veldig fort så det er stort! Grafikken er også meget klar og pen. Som PGR 3 vil jeg tro. Online delen er også helt fantastisk der andre online spillere kjører fritt rundt på øya med deg. Du kan også sette opp engene race og lage klubber. Selve spillet tar også veldig lang tid å komme gjennom. Det er over 100 oppdrag du må ta og en rekke race. Spillet er helt supert Anbefalle Heter Flekken online Legg meg til da vel.
thomassit0 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 mine favoritter er Rainbow Six Vegas, Splinter Cell Doube Agent, Gears Of War og PGR3. Crackdown demoen virker og lovende, skal ha det når det kommer 23.2.
Bertelsen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 (endret) Takker for alle innspill! Jeg fikk desverre ikke kjøpt boxen idag, for den idioten av en sjef jeg har har ikke fikset lønna mi enda. Jeg ender nok opp med Geow, Test drive, Oblivion, Dead Rising og Lost Planet, hvis pengene rekker til. Men kan noen svare på dette? Jeg vil også høre litt om hva dere mener med alle disse kablene dere bruker til bilde, RGB og alt det der, jeg har ingen HD-tv for øyeblikket, så jeg lurer på hvordan jeg kan få den beste kvaliteten på bildet mitt. Skal kjøpe Premium, bare så det er sagt. Endret 29. januar 2007 av Bertelsen
LucarioX Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nja, hvordan bilde kabler du burde bruke aner jeg ikke, men det blir greit bilde på min vanlige TV. (Ikke HD) Blir jo ikke noe høyere enn 480i, men det ser bra ut
thomassit0 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 om du ikke har HDTV så får du best bilde med RGB Scart / Advanced Scart. jeg merka ganske stor forskjell fra den som følger med og nevnte kabel. klarere skarpere bilde med bedre farger.
lolzormaxor Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 noen som vet hvor i trondheim butikk jeg kan få kjøpt project 8 billigst??
ErlendRU Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Du burde virkelig sjekke ut R6: Vegas også altså. IMO myyyye bedre online enn GoW.. Ikke at GoW er noe dårlig spill. Edit: Sterkere SP del på GoW da, hvis det er det du er ute etter.. Endret 29. januar 2007 av ErlendRU
Bertelsen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Jeg har rundet R6: Vegas på pc et par ganger nå, så jeg tror jeg venter litt med det spillet.
sinnadyr Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Superman, Sonic, PGR, table tennis og Dead or Alive 4. 7821604[/snapback] Hva er det du snakker om? Superman og Sonic skjønner jeg, men PGR3, Table Tennis og Dead or Alive 4 er de spillene jeg har hatt mest moro med! Ingen andre X360 spill jeg har slår DoA4. 7823005[/snapback] DoA har du det gøy med ja, fordi det er pupper overalt Grei 2-player, men synes det blir alt for kjedelig ettervært. Lite forandring mener jeg da men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå