Gå til innhold

Anbefal et par 360 spill.

Bertelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen skal jeg (endelig) gå til innkjøp av en 360.

Derfor er det greit å kjøpe med et par spill, har bestemt meg for å kjøpe Gears of war, etter å ha sett mange HD-klipp av det, også lest masse meninger.

Jeg spiller spill i alle slags sjangre, bare de har en fengelig historie, interessante personer i det, og en grei lengde.

Oblivion blir aktuelt hvis det koster under 200 kroner.

Vurderer å kjøpe Test Drive: Unlimited, Dead Rising, Kameo, og Perfect Dark.

Kom gjerne med noen meninger ang. dette, samt at dere kan anbefale andre spill.

Jeg vil også høre litt om hva dere mener med alle disse kablene dere bruker til bilde, RGB og alt det der, jeg har ingen HD-tv for øyeblikket, så jeg lurer på hvordan jeg kan få den beste kvaliteten på bildet mitt. Skal kjøpe Premium, bare så det er sagt.

En siste ting, jeg vil ikke ha noen fanboy-isme her, alà 'kjøp Wii istedenfor' eller 'KJØP PS3 BITCH!11'

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gears of war - steintøft

Oblivion - herlig grafikk, men kan bli langsomt (spørs hva du liker)

F.E.A.R - Helt utrolig

Tony Hawks Project 8 - Steintøft

NFS: Carbon - også steintøft

Call of Duty 3 - Steintøft

Lost Planet - UTROLIG!

Fight Night 3 - Ganske så kult, men jeg ble lei fort. Syk gameplay og grafikk.

Splinter Cell - Så absolutt anbefalt for de som liker det.

Styr unna:

Superman, Sonic, PGR, table tennis og Dead or Alive 4.

Skrevet (endret)

Test Drive og Dead Rising er ihvertfall å anbefale. Ellers så er jeg enig i sinnadyrs uttalelser om følgende spill, Tony Hawks Project 8, Gears of war, Oblivion, F.E.A.R, Lost Planet. KAn også anbefale R6-vegas.

Endret av xeran2
Skrevet

Kameo får du sikkert billing.

F.E.A.R

Tiger Woods 07.

Ikke minst mange fantastisk arkade-titler som ligger der ute. Bl. a. Cloning Clyde, Heavy Weapon, Zuma, Feeding Frenzy, Dig Dug og Doom.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

7821604[/snapback]

:scared: Hva er det du snakker om? Superman og Sonic skjønner jeg, men PGR3, Table Tennis og Dead or Alive 4 er de spillene jeg har hatt mest moro med! Ingen andre X360 spill jeg har slår DoA4. :nei:

Skrevet

dead or alive ruler faktisk... test drive er til og ambefale.. det mest gjennomførte spillet eg har.. mange timer arbeid der :p spess det att eg har oppdaget alle veiene :S skjønte ikke att eg gadd, men gjorde no det:P

Skrevet (endret)

noen bra spill:

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Kameo

Tony Hawk's Project 8

PGR3

Call of Duty 3

Kameo kosta bare 199,- brukt på EB Games, har kjøpt det jeg.

Også vil jeg anbefale Halo trilogien, det er til xbox da(funker på Xbox 360), men det er de beste spillene jeg har spilt noengang. er nok ikke vanskelig å få Halo 1 og 2 til rundt 200,-

Endret av Dofty
Skrevet

Mulig du har kjøpt boxen nå, men jeg vil bare få anbefalle Test Drive Unlimited.

Spillet er utrolig stort og flott. Du kan kjøre rundt en stor øy med masse race du kan ta online race og offline race. Øyen er utrolig stor og du får mulighten til å utforske hele fra starten av :wee:

På øya er det et race der du skal kjøre rund øya. Brukte en av de raskeste bilene der og brukte over 1 time på å kjøre rundt. Kjørte veldig fort så det er stort!

Grafikken er også meget klar og pen. Som PGR 3 vil jeg tro.

Online delen er også helt fantastisk der andre online spillere kjører fritt rundt på øya med deg. Du kan også sette opp engene race og lage klubber.

Selve spillet tar også veldig lang tid å komme gjennom. Det er over 100 oppdrag du må ta og en rekke race.

Spillet er helt supert ;) Anbefalle :wee:

Heter Flekken online :) Legg meg til da vel.

Skrevet (endret)

Takker for alle innspill!

Jeg fikk desverre ikke kjøpt boxen idag, for den idioten av en sjef jeg har har ikke fikset lønna mi enda. :wallbash:

Jeg ender nok opp med Geow, Test drive, Oblivion, Dead Rising og Lost Planet, hvis pengene rekker til.

Men kan noen svare på dette?

Jeg vil også høre litt om hva dere mener med alle disse kablene dere bruker til bilde, RGB og alt det der, jeg har ingen HD-tv for øyeblikket, så jeg lurer på hvordan jeg kan få den beste kvaliteten på bildet mitt. Skal kjøpe Premium, bare så det er sagt.
Endret av Bertelsen
Skrevet

Nja, hvordan bilde kabler du burde bruke aner jeg ikke, men det blir greit bilde på min vanlige TV. (Ikke HD)

Blir jo ikke noe høyere enn 480i, men det ser bra ut :wee:

Skrevet

om du ikke har HDTV så får du best bilde med RGB Scart / Advanced Scart. jeg merka ganske stor forskjell fra den som følger med og nevnte kabel. klarere skarpere bilde med bedre farger.

Skrevet (endret)

Du burde virkelig sjekke ut R6: Vegas også altså. IMO myyyye bedre online enn GoW.. Ikke at GoW er noe dårlig spill. :)

Edit: Sterkere SP del på GoW da, hvis det er det du er ute etter..

Endret av ErlendRU
Skrevet

7821604[/snapback]

:scared: Hva er det du snakker om? Superman og Sonic skjønner jeg, men PGR3, Table Tennis og Dead or Alive 4 er de spillene jeg har hatt mest moro med! Ingen andre X360 spill jeg har slår DoA4. :nei:

7823005[/snapback]

DoA har du det gøy med ja, fordi det er pupper overalt :p Grei 2-player, men synes det blir alt for kjedelig ettervært. Lite forandring mener jeg da men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...