Gå til innhold

Ønske om en del sorteringsfunksjoner


ⅵdar

Anbefalte innlegg

For det første kunne jeg tenke meg å kunne ekskludere prisene der nettbutikkene ikke har på lager. Dette er irriterende fordi det billigste produktet som er på lager da ikke kommer først på listen, men i mange tilfeller langt ned.

 

Deretter kunne jeg tenke meg å ekskludere diverse butikker fra søket. Det er ikke alle jeg har lyst å handle hos, og derfor er det ikke alltid noe poeng i å se priser fra dem heller,

 

Sist kunne jeg tenkt meg å kunne søke på priser blandt en liste med aktuelle butikker. Dette hadde vært kjekt dersom jeg skulle kjøpe en rekke varer og det stod mellom to eller flere butikker jeg skulle kjøpe hos.

 

Disse fuksjonene hadde lettet jakten på de beste kjøpene betraktelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
For det første kunne jeg tenke meg å kunne ekskludere prisene der nettbutikkene ikke har på lager. Dette er irriterende fordi det billigste produktet som er på lager da ikke kommer først på listen, men i mange tilfeller langt ned.

 

Flaks at jeg leser dette nå, for vi diskuterte dette på jobb tidligere i dag. Vi tenker nemlig å legge inn mulighet for at man i profilen kan velge vekk nettbutikker som ikke skal vises. Da kan vi samtidig lage et valg hvor man kan velge vekk produkter som ikke er på lager. Kan det være løsning på problemet?

 

Sist kunne jeg tenkt meg å kunne søke på priser blandt en liste med aktuelle butikker. Dette hadde vært kjekt dersom jeg skulle kjøpe en rekke varer og det stod mellom to eller flere butikker jeg skulle kjøpe hos.

 

Jeg er litt usikker på hvordan man skal presentere noe slikt samtidig som vi innfører mulighet for å ekskludere butikker i profilen. Dette blir også et grensetilfelle til dagens handlevogn som i bunn og grunn gir svar på noe av det samme.

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på hvordan man skal presentere noe slikt samtidig som vi innfører mulighet for å ekskludere butikker i profilen. Dette blir også et grensetilfelle til dagens handlevogn som i bunn og grunn gir svar på noe av det samme.

7928038[/snapback]

 

 

For å si det sånn:

 

Jeg ønsker ikke å handle fra Pixmania fordi de har så dyr frakt.

 

Er igrunn bare et knippe butikker jeg ønsker å handle hos(mey fordi de andre ikke er så kjente).

 

Gjør bare prisguiden mer brukervennlig :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
En annen ting jeg kunne tenkt meg er å kunne sortere produktene etter den prisen i billigste butikken som har på lager.

Kombinert med å kunne ekskludere uønskede butikker ville det være en stor forbedring.

Neste versjon vil ha støtte for begge disse tingene.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...