Gå til innhold

WarRock - BF2+CSS! Commercial Launch!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ikke speedhacks, det er laggere, serverne fixes innen søndag etter K2 sine lover.

7960732[/snapback]

Unnskyld meg, men jeg har faktisk nok gamerbakgrunn til å vite når noen bruker noe som en speedhack. Hvis fyren kun lagget, ville han aldri kunnet løpe rundt i 10x hastighet, treffe "rett på" hver spiller og bruke kun knuckles til å drepe. Å ha konstant lagg som lar det gjøre dette gjennom en hel game.. yeah right..

Dessuten, hvis du ser litt inne hos det "offisielle" WarRock forumet, ser du at en god del spillere allerede klager.

Det jeg aldri kommer til å forstå er hvorfor dette er "morsomt" å gjøre. Man ødelegger spillet for andre ved å kun bekrefte sin egen fraværende evne til å prestere uten ekstra hjelpemidler. :mad:

Skrevet

De blir tatt av kjaere gode gamle PunkBuster. PB logger alt selv om en hack ikke er detected, naar den oppdaterer og den hacken blir detectet sjekker den igjennom loggen og hardware banner alle jukserne *Har selv opplevd*

PB 4 life!

Skrevet
Fått det jeg og, skjer mange ganger, er med detr nye sound engine!

Xact sound engine, den blir fixet nestw patch forhåpentligvis imorra.

7971864[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor de ikke tester slikt før de legger inn en helt ny motor?... De burde jo ha gjort litt forhåndstesting...

Skrevet (endret)

Er det andre som har problemet med at andre bruker et helt annet våpen enn det du ser? Har sett flere som har skutt meg ved å slå rett ut i luften, til og med en som hadde granater som oppførte seg som en sniperrifle.

Hater at man må ha rett level for å kjøpe våpen. Jeg vil ha G36C! :mad:

Endret av IamBored
Skrevet
Er det andre som har problemet med at andre bruker et helt annet våpen enn det du ser? Har sett flere som har skutt meg ved å slå rett ut i luften, til og med en som hadde granater som oppførte seg som en sniperrifle.

7972313[/snapback]

Ja, våpen problemet har jeg rapportert og håper at de får fikset det :)

Skrevet (endret)

7972313[/snapback]

Ja, våpen problemet har jeg rapportert og håper at de får fikset det :)

7972334[/snapback]

Håper det jeg og. Det er sinnsykt irriterende. Man tror at fiendene ikke kan gjøre deg noe, og så finner man, på verst mulige måte, ut at de hadde RPG og ikke knyttnever fremme.

Spillernavnet mitt er Hjernedød. (Av en eller grunn kommer bare Hjerned fram når jeg spiller.)

EDIT: Leif igjen.

Endret av IamBored
Skrevet (endret)

Javel.

Har prøvd det nå, men som sagt detter det ut i tider, og spesielt utider.

Plages også av mye lag,

Men spillet er greit nok.

Spiller folk fremdeles, eller har det blitt helt slutt??

Vet noen når barnesykdommene er kurert?

Endret av problembarnet
Skrevet
Bortsett fra alle "sykdommene" spillet har, er warrock et okay spill?

Er det veldig likt cs f.eks?

7985964[/snapback]

Jeg synes at der et et konge spill :D

Men jeg gleder meg til de forbedrer serverene og stopper cheatingen :)

Nei, der er ikke likt CS, men det er ganske likt BF2...

Skrevet

Vel. Man kan vel ikke akuratt sidet er veldig likt som BF2, da BF2 er mer "realistisk"..

Jeg lider av et problem med at spillet klikker og lukker seg hele tiden :(

Skrevet
Vel. Man kan vel ikke akuratt sidet er veldig likt som BF2, da BF2 er mer "realistisk"..

Jeg lider av et problem med at spillet klikker og lukker seg hele tiden :(

7986559[/snapback]

Ja jeg tror det er det nye lydsystemet som har skylden, men det ordner seg nok etter neste patch :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...