Gå til innhold

WarRock - BF2+CSS! Commercial Launch!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, spillet er ikke akkurat cs 1.6 visuelt :|. Se på screenshottene, enten er det du som har dårlig PC en ny time hos optikeren. Enig med widescreen støtten, det er gratis, så hvorfor konkurrere det med BF2 og CSS, som etter min mening eier dem begge totalt! :)

Skrevet

Ja det er vel både og. Snart kommer det et clansystem som vil ligne på planetside, der hvor man kjemper i et stort område. Alle clan kan gå i alliance, og ta over baser sammen. DETTE BLIR FEET!

Skrevet

Spilte også litt nå, og må si at de som faktisk har kjøpt spillet, har en vesentlig fordel når det gjelder våpen. AK eier etter det jeg ser på serverne.

Synes, på en annen side, at et er enormt tøft å "hive" seg foran/bak/til sidene! Er jo selvsagt irriterende for de som skal drepe deg, og derfor tipper jeg dette "virkemiddelet" kommer til å bli hyppig brukt på serverne fremover.

Skrevet

er man litt smart vet man hvordan man skal aime. Jeg har blitt vant til at folk ruller sidelengs, du merker dt selv at dt blir lett. digger disse funksjonene, ikke mange spill som har denne funksjon. n00ber bruker det hypt men blir tatt av 1337 spillerne.

Tips til n00bene:

- Kom dere nær fyren rull rundt ham, han vil miste aimen.

- Gå crouch sånn at dere ikke lager lyder.

- Se hvor skuddene kommer fra og se på map, dere vil se røde sirkler som går hvis noen blir skutt.

Skrevet
Noen som blir med å game kl.9?

Setter opp server da hvis det er mange som blir med! Oss mot resten av verden.

7826455[/snapback]

Jeg er med, xfire: nasir91

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

warrock ingame: Sarcoex (NB: bruker bare sniper kit)

xfire: andrenilsen

Skrevet (endret)

kommer dere på xfire eller? jeg veenter :|

noen som hoster?

Har på warrock, sitter og venter på om noen kan gi meg spesifikk informasjon om hvilket server :). Gtamann ser ut til å spille warrock men svarer ikke :hrm: . Har han på lyd? Hører du ikke xfire pipingen? :(

*fortvilet*

ediit:

Ingen svarer bestemmer meg for å hoste en server selv jeg!!

Server: London-UK

Mode: Close Quarter Battle

Room number: 47

Name: DISKUSJON.NO

SLOTS: 16

Min brukernavn in-game: Specnaz91

Stikk innom og si hei!! :thumbup:

For å sende personlig melding in-game så skriver du "username (melding her).

Funker bare hvis man er i samme server, som f.eks london, germany osv..

Kom igjen folkens har den oppe og venter på spillere!!

Endret av specnaz91
Skrevet

Fortsatt skeptisk her.

Har prøvd meg litt på urban assault og battle group. For det meste blir jeg meid ned eller spawn campet for den store gullmedalje. I tillegg er lagget et problem, spesielt når server gjør en "catchup" og du ser tanksene kjøre nær lysets hastighet. Samme gjelder forsåvidt alle kjøretøy.

Men de ganger jeg fikk sneket meg ut og lagt meg i buskene med min PSG-1, tar det ikke lang tid før de andre snikskytterne gir seg. :ph34r:

Noen som har noen tips til Close quarter combat delen, hvor man bruker "explosive" maps. Fant ikke ut så mye da jeg ble votekicka tidlig (sikkert fordi jeg sulla rundt på kartet uten å ha peiling på hva jeg gjorde).

Skrevet

Det blir som mmmhhmm som CS bare mer fartsfyllende. Det gule laget (Derbaran) som er terrorister skal plante bomben mens de grønne (NIU) spesialstyrken skal stoppe dem i å gjøre det. Dere kan vinne runden enten ved å drepe hele laget eller defuse bomben.

Man må ha skills når man er sniper, prone, stå opp skyt, ned igjen, gå til en annen position og fortsett. Husk å skyte litt foran personen hvis du skyter langt ifra, og sjekk regelmessig bak deg i tilfelle for å bli ambusha av en M4A1!!

Skrevet

Mine sniper skillz har vært "godlike" siden Delta Force 1. :cool:

Ok kanskje ikke helt der oppe.. men rimelig OK kan jeg vel skryte på meg. Taktikken i sniping og counter-sniping har omtrent vært helt lik i alle fps spill fra DF1 og framover til BF2, og her.

Men jeg kan godt ta imot tips. Man er jo tross alt litt "n00bete" når man begynner med et nytt spill uansett (man kan ikke kartene, objektivene osv). Jeg føler jeg begynner¨å få teket. Tar i gjennomsnitt over 5-10 flagg i løpet av en game, og ligger rundt topp 5 på min side hvis jeg er med fra begynnelse til slutt.

Noen som vet hvilken option jeg skal velge på grafikken for å få lang draw distance? Blir det world details? Synes jeg ser flyene litt for sent (andre begynner å skyte lenge før meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...