Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 GB er mye å laste ned fra Fileplanet. Ofte låser nedlastingen seg før spillet er ferdig nedlastet.

7815266[/snapback]

Ja. Det hendte hos meg i morrest på 2 gb!

@ Iceman22: Kjører du med AA også?

7815479[/snapback]

Kjører med 4x aa da HDR viser artifacts.

 

Laster ned spillet nå.

Gleder/har gledet meg sykt til dette spill kommer ut.

 

Hvordan vil dere si grafikken er?

Fra 1 til 10.

Ser jo helt fantastisk ut på screenshotsa

7815549[/snapback]

De screenshotsa er tat med fraps, de er liksom ikke tat ner fra nettet :p

Lenke til kommentar
3 GB er mye å laste ned fra Fileplanet. Ofte låser nedlastingen seg før spillet er ferdig nedlastet.

7815266[/snapback]

 

det er ikke verre enn å laste betan på torrent da.

 

Laster ned spillet nå.

Gleder/har gledet meg sykt til dette spill kommer ut.

 

Hvordan vil dere si grafikken er?

Fra 1 til 10.

Ser jo helt fantastisk ut på screenshotsa

7815549[/snapback]

 

grafikken er fin nok den, bærer litt preg av å være port fra 360 though(AKA grøtaktige og udetaljerte teksturer), men du legger ikke så mye merke til teksturene når objekter ved veien osv er av veldig høy poly-count, og er pent fargelagt.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Som et rent bilspill er TDU ganske underholdende. Selve MMO-konseptet synes jeg derimot er litt søkt for øyeblikket. Fungerer ikke helt bra. Har aldri sett no mer enn 8 folk rundt meg, og folk forsvinner rett som det er. Har heller ikke funnet noen enkel måte å "cruise" rundt med en kompis ingame, da det er tilnærmet håpløst å finne hverandre til tider. Noen tips? Gjør mye rart og får det til etter mye om og men, men det er lixom ingen logikk i hva som skal til. Synes MCO var mye bedre med tanke på multiplayer, men TDU er definitivt ett steg i riktig retning. Er likevel veldig artig når man først finner en del folk på mapet :)

 

Grafikken er vanvittig bra, og spillet går helt flytende hos meg i 1600x1200 2xAA high detail. HDR ser enda bedre ut, men det hakker av en eller annen grunn :( Kunne vært litt bedre feeling på bilene, men er alt i alt ganske fornøyd.

 

Er du som meg og elsker biler, er dette spillet midt i blinken. Selv om multiplayerdelen kunne vært vesentlig bedre, så er spillet veldig bra på alle andre måter. Bare de blir kvitt en del av lyd- og grafikkfeilene, så er det nesten fullkomment i mine øyne :) Så får man håpe på en oppfølger som har like velfungerende multiplayer som MCO hadde i sin tid ;)

Lenke til kommentar

-JallaMann-: du har X-Fi EM du også ser jeg, du har også problmer med lyden? det er det mest irriterende jeg har funnet hittil, musikken på radion er også ganske fucked her og noen ganger lyden i bilen.

 

Jeg kommer meg ikke på multiplayer-greiene jeg, finner ikke TDU-servere ellerno :hmm: hva kommer det av?

Lenke til kommentar
-JallaMann-: du har X-Fi EM du også ser jeg, du har også problmer med lyden? det er det mest irriterende jeg har funnet hittil, musikken på radion er også ganske fucked her og noen ganger lyden i bilen.

 

Jeg kommer meg ikke på multiplayer-greiene jeg, finner ikke TDU-servere ellerno :hmm: hva kommer det av?

7823184[/snapback]

Er aktiv på forumet til både atari og fileplanet, og det virker som om flertallet av de med lydproblemer bruker X-Fi. Var en som hadde testa en del forskjellige settings (med/uten cmss, eax osv) uten at det hjalp. Får bare vente på en patch eller no. Er jo altfor mye bass i spillet.

 

Hadde no problemer med å lage profil til å begynne med. Skulle lage JallaMann, men navnet var allerede brukt. Lagde JallaMann81 (online), og da viste det seg at JallaMann var en egen profil i spillet uten at jeg hadde gjort noe.. Denne profilen er kun offline av en eller annen grunn. Står TDU servers unavailable, mens de er available på den andre profilen... Beats me :hrm:

Lenke til kommentar
Får ikke key, kommer meg igjennom alt, har logga inn, skrevet navnet mitt, alder osv, og den "koden" du skal skrive inn, også får jeg opp baren på toppen av sia, men ikke noe mer.. :/

Har de slutta å dele ut keys?

7823530[/snapback]

Får sånn jeg også. Jeg vil ha den BETA'n argh :wallbash:

 

Edit: Linken står det jo en key sak på. Kan det være den, også at man må laste ned en annen plass?

 

Prøvde hos 3D gamers og der kommer det ihvertfall opp en sak som sier at det er closed. Så da var det ikke noe morro for oss som var litt for seine på avtrekkeren :S

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...