Gå til innhold

AoC: Age of Conan utsatt, IGJEN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her

kan du lese mer.. uff, dette ble en dårlig avsluttning på dagen, utrolig trist! Skjønner ikke at man kan pre'e 1 år ++ feil :S

Skrevet (endret)

Tja, Valve utsatte jo HL2 hele ett år og tre måneder.

Edit: Dessuten virker det som de fortsatt er usikre

"Finanssjefen våger nemlig ikke å gi noen garanti for at spillet blir klart til den nye lanseringsdatoen..."

Endret av Smirnoff
Skrevet

Det er skuffende, men dette er jo bedre enn om vi får ett nytt anarchy online. :!:

Det er jo mange spill man kan spille imens, og skjermkortene som er nødvendig for å få spillet til å yte mest mulig har så vidt kommet og er absolutt ikke allemannseie ennå.

Dermed er det større kjangs for at noen har fått seg et DX10 skjermkort innen den tid.

:)

Skrevet

:cry:

Har venta på AoC i snart ett år, og nå må jeg vente 10 mnd til :(

Dårlig gjort! :p

Er det noen som vet hvordan man kommer inn i beta'en? må man skrive application?

Da blir det lotr :love:

Skrevet
:cry:

Har venta på AoC i snart ett år, og nå må jeg vente 10 mnd til  :(

Dårlig gjort!  :p

Er det noen som vet hvordan man kommer inn i beta'en? må man skrive application?

Da blir det lotr  :love:

7798940[/snapback]

For å _kanskje_ få mulighet for å komme inn i betaen så kan du:

* "sign up for Clan of Conan newsletter"

* Registrere deg på forumet demmes.

Skrevet

Jeg har sett litt på dette, men stilt meg mest nøytralt til produktet, men siden dette også skal forsvare Funcom som et fremtidig merkevare, så føler dem at det er viktig at deres andre MMO blir bra nok.

På den måten slipper dem dårlige førsteanmeldelser pga bugs, mangler, feil osv....

Det kan redde litt ansikt PR messig, noe som er vikitgere enn flere tror. Slik ser jeg det fra min side, og jeg er Markedsfører.

Skrevet

ganske trist, men i mine øyne er det mye bedre at de rydder ut bugs og finpusser gameplay, enn at de slipper ut ett halvferdig spill...

så lenge AOC ikke blir det nye DN Forever da :p

Skrevet

:no: huff... dette var ikke noe god nyhet.

litt offtopic. Noen som har et forslag til et annet nytt og bra mmorpg jeg kan spille så lenge? wow er uaktuelt.

Skrevet (endret)
:no: huff... dette var ikke noe god nyhet.

litt offtopic. Noen som har et forslag til et annet nytt og bra mmorpg jeg kan spille så lenge? wow er uaktuelt.

7799519[/snapback]

Everquest 2, eve-online, Vanguard

Og jeg må si meg enig med Sparks. Bedre at de virkelig fullfører spillet før det slippes. Jeg regner med at de fortsatt har lanseringen av AO klart i minne. Det begynte jo ikke så veldig bra. (spillet ble jo konge etterhvert da. det skal sies)

Endret av firberblad
Skrevet

Egentlig gode greier for min del, da kan jeg i ro og mak ta min Human Warrior til 70 uten å stresse så altfor mye med tanken at AoC kommer rett rundt hjørnet. Sikkert jeg klarer en Draenei/Blood Elf til 70 også? Med andre ord, jeg vil få langt mer valuta for mitt kjøp av TBC.

Også med tanke på hvor mange bugs det var i Anarchy Online, så vil jo Funcom sikre seg at de ikke går i samme "fellen" igjen med AoC...

Skrevet (endret)

Faen. Det verste er at jeg ble fortalt dette for to uker siden av en kompis som har en svoger som kjenner en i FunCom. Trodde jo selvsagt ikke noe på det.

Endret av NightKeeper
Skrevet

Jaja, skuffelsen er stor, det satt et lite støkk i meg.. Nå håper jeg de utnytter tiden godt. Så lenge ikke noe verre skjer så er det verdt ventinga. Håper betaen blir åpnet for public til sommeren iaf..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...