MittParadoX Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Som tittel sier. Jeg skulle skru på pc'n min i går og fant ut at det ikke gikk Fikk bare "Error loading OS" har sitti og prøvd alt mulig nå men finner ikke ut av det. Bestemte meg for og installere XP på nytt, det fungerte heller ikke, ikke på noen av harddiskene Jeg prøvde med en og en harddisk, på 40GB får jeg bare: Vertifying DMI Pool data ....... NVIDIA Boot Agent 212.0491 Copyright blabla PXE-E61: Media test failure, check cable PXE-M0F: Exiting NVIDIA Boot Agent. DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER På 80GB får jeg: Vertifying DMI Pool data ....... NTLDR is missing Press ctrl + alt + del to restart Prøver jeg på den nyeste 320GB får jeg: Vertifying DMI Pool data ....... Error loading OS Jeg får ikke opp om jeg vil boote fra CD på noen av de, men jeg klarte det med 40GB ved at jeg dro ut ledingen og tok ut batteriet, satt det inn igjen igjen, da starta den rett fra CD, men når jeg fikk spørsmål om og reparere eller installere XP fikk jeg bare beskjed om at jeg ikke hadde noe harddisk instalert HVA SKJER! er alle harddiskene mine ødelagte? noen som vet hva jeg kan gjøre her, jeg har mye jeg ikke vil miste på de, bilder, papirer, søknader osv. og jeg har ikke backup av noe av det. Dette har jeg i maskina mi: MSI K8N NEO2-FX,nForce3 250Gb,Socket-939 AMD Athlon 64 3800+ 2.4GHz Socket 939 Fortron/Source Strømforsyning ATX 400W Crucial PC3200 BallistiX DDR 512MB CL2 (+ en 512 og to 256 brikker til) XFX GeForce 7600GS 512MB DDRII Harddiskene jeg har er: IBM Deskstar 40GB Maxtor 80GB Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 alt virket fint for et par dager siden, jeg har nod32, keiro firewall og trojan Hunter installert + at jeg kjører AD-Aware, spybot S&D ofte. håper noen kan hjelpe meg for jeg er helt lost akuratt nå
grebnord Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hei. Det kan jo være at kabelen fra hovedkortet til HD er defekt? Ta den ut og sett inn igjen, hvis samme problem, får du prøve med en annen. Håper det hjelper. greb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå