Gå til innhold

How To Irritate People / "To do" når du kjeder deg


shizz kebab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trykk på "stopp" på trikken uten å gå av, og når trikken lukker dørene og har kjørt én meter trykk igjen, slik at dere igjen sotpper og dørene åpnes. Gjenta til trikkesjåføren blir veldig, veldig sint.

7810620[/snapback]

Når man trykker så kommer jo bare bussen til å stoppe på neste holdeplass da.

7813182[/snapback]

 

Nei, tror du jeg ville skrevet det opp da?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En bra en som jeg aldri går lei av. Like morsom hver gang :!:

gjør når du går sammen en venn, og passerer en ukjent person. Eller på trikken eller andre offentlige steder med andre menesker du ikke kjenner. Det beste er hvis det er en vennen din kjenner litt, men ikke du :!:

 

For poenget er å drite segselv og han ut. Man sier noe skikkelig ekkelt eller sykt på en helt naturlig måte. Det skaper en annen stemning og litt rar situasjon. Personen man passerer kommer til å bli veldig overasket og sjokkert hvis han tror på det :yes:

Her er forslag til ting man kan si:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vet du... Bæsj; det smaker egentlig ikke så værst assa! :yes:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Istad klemte jeg ut det vite i kvisen min ... Det smakte faktisk bacon :dribble:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vet du at hvis man bæsjer imens man runker får man økt orgasme...? Det funker assa :D

 

Kan komme med flere forslag senere :)

Lenke til kommentar

* Gå inn i jentegarderoben med mørke solbriller og lek blind. Gjør som ingenting og begynn å kle av deg, akurat som om du skulle ha vært i guttegarderoben. Lurer på hvordan de hadde reagert.

 

* Når du står og forteller noe til noen, eller du har foredrag på jobb/skole, og du lurer på om folk fulger med kan du si noe totalt meningsløst som er helt ute av sammengengen. F.eks.

 

"Hovedstaden i Nigeria er ikke Lagos", for så å fortsette med foredraget. Hvis noen ser rart på deg later du som ingenting, og hvis du spør sier du bare "Hæ, jeg sa ikke det".

 

* Gå og hilse på en tilfeldig person på gata slik som dette "Javel her har vi jo denne karen. Det var jammen meg lenge siden. Du husker vel meg? Hans fra ungdomsskolen.". Det er enda bedre hvis han har med seg kjæresten eller noe sånn, slik at du kan drite vedkommende litt ut.

 

 

Jeg og en kompis ringt til ei en gang og sa noe sånn. :!:

Lenke til kommentar

Denne trenger man en medhjelper til:

 

Medhjelperen din følger tett etter offeret. Du ser offeret på andre siden gaten, skriker, hilser, "Hei! Så lenge siden sist!", løper over gaten, og du har fått oppmerksomheten til offeret. Du åpner så armene for å gi en klem, og gir den til personen som står rett bak offeret.

 

Han blir da passe satt ut, for han tror det er han som skal få klemmen og slikt om det blir gjort riktig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...