Gå til innhold

How To Irritate People / "To do" når du kjeder deg


shizz kebab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Now you naughty boy, du har bumpa tråden :)

 

Det som blir morsomt er når Jarmo kommer inn og sier:

Topicen burde hete: hvordan irritere moderatorer med tulleposter....

 

:)

Lenke til kommentar
-Le på feil sted når du er på kino, mens hele salen er stille.

 

Det hender det jeg gjøre. :blush:

 

Da jeg så Borat-filmen begynte jeg å le kraftig et sted i filmen ingen andre lo, fordi jeg så poenget komme før det kom. Resten av publikum lo noen sekunder etterpå, men de få sekundene var ufattelig pinlige og jeg tror mange ble irritert. I tillegg til vennene jeg var ute med, satt to i klassen bak meg og gjett om jeg har fått høre det etterpå... :p

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Det du kan gjøre, er å ta et screenshot av skrivebordet til kompisen din, med ikoner og alt. Lime det inn i paint, og la det ligge til videre. Så lager du en ny mappe ganske godt skjult inn i systemet. F.eks i en mappe med bilder av famillien til kompisen din som du kaller "Skrivebord". Så dreger du alle filer på skrivebordet inn på den mappen. Åpne paint og screenshottet du tok tidligere i en random mappe, og bruk den som bakgrunn. Fjern så den virkelige startlinjen. Lover deg vennen din blir å sitte i noen timer med å prøve å klikke på ikonene. :p

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Når du er på kino: Le HØYT inn i øret på fyren ved siden av deg

ELLER: Hvis det sitter en høy fyr foran deg og blokkerer alt legger du føttene opp på stolen, når han snur seg og spør om du kan flytte dem sier du: "Det går helt fint, jeg sitter fint som jeg gjør nå", uten å flytte føttene XD

Endret av Hosjkornæsj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...