Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvor får dere tak i alle de forskjellige lydene? Har bare 5 crapplyder. Ingen ecstasy, cocain osv.

Edit: Fannt det ut :D

7790835[/snapback]

Hey, finner heller ikke alle disse lydene har bare sjitlyder!!

Edit: fant det ut nå..

Endret av Torland
  • 3 uker senere...
Skrevet

Må jeg ha i-doser-programmet for å bli høy av sangene? Jeg har lasta ned noen i-doser-sanger, men det skjer ingenting. Bare å laste ned fra i-doser.com?

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er et faktum at spesielle lydbølger kan påvirke hjernen, det er godt utprøvd og forsket på.

Men derimot at disse "i-dope" osv, skal gi deg noen rus - blir som å tro på julenissen! :ph34r::xmas:

Jeg fikk ingen eller liten effekt, var ihvertfall ikke som den ekte rusen skal være.

8901223[/snapback]

I second that.

Skrevet

En kompis anbefalte dette i kveld,testet det litt ut,men det er mange som ikke funker,denne feilmeldingen kommer opp,noen som kan hjelpe meg? :)

post-63854-1187150513_thumb.jpg

Skrevet

Jeg fikk opp omtrent samme da jeg prøvde å spille av filer som jeg hadde fått fra en annen PC på en memstick.

De lydfilene du har lastet ned på din PC, er de eneste som funker.

Skrevet
En kompis anbefalte dette i kveld,testet det litt ut,men det er mange som ikke funker,denne feilmeldingen kommer opp,noen som kan hjelpe meg? :)

9282707[/snapback]

1. Åpne I-Doser

2. Load Dose

3. Spill dose :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...