Gå til innhold

tips til å ''pranke'' vennene...


Valkyria

Anbefalte innlegg

er det noen som har noen tips til hvordan man kan spøke med vennenes windows skrivebord?

den eneste jeg har funnet opp, er å ta print screen av bakgrunnen, lage en ny mappe, og putte all ikonene oppi, dra ned start menyen, for å så legge til print screenet til skrivebordsbakgrunn... en jeg testet det på, trodde musen hadde klikket :p

 

noen som vet noen andre enkle ting å gjøre, uten at pc'en får ''varige mèn''?

helst noe som er lett å gjøre, og som får folk til å ikke kunne skjønne hva som skjer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen som har noen tips til hvordan man kan spøke med vennenes windows skrivebord?

den eneste jeg har funnet opp, er å ta print screen av bakgrunnen, lage en ny mappe, og putte all ikonene oppi, dra ned start menyen, for å så legge til print screenet til skrivebordsbakgrunn... en jeg testet det på, trodde musen hadde klikket :p

 

noen som vet noen andre enkle ting å gjøre, uten at pc'en får ''varige mèn''?

helst noe som er lett å gjøre, og som får folk til å ikke kunne skjønne hva som skjer :p

7784405[/snapback]

istedenfor og legge alt i en mappe tar du bare på haka ved "skjul skrivebordselementer" ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Forandre den visuelle stilen til en fargemodda windows-standard, senk musehastigheten- og akselerasjonen ned til lik null.

Og mens du er i gang, fyr opp lemonparty.org bildet som wallpaper.

Funker hver gang ;)

Lenke til kommentar
er det noen som har noen tips til hvordan man kan spøke med vennenes windows skrivebord?

den eneste jeg har funnet opp, er å ta print screen av bakgrunnen, lage en ny mappe, og putte all ikonene oppi, dra ned start menyen, for å så legge til print screenet til skrivebordsbakgrunn... en jeg testet det på, trodde musen hadde klikket :p

 

noen som vet noen andre enkle ting å gjøre, uten at pc'en får ''varige mèn''?

helst noe som er lett å gjøre, og som får folk til å ikke kunne skjønne hva som skjer :p

7784405[/snapback]

 

 

 

I tillegg til å ta print screen av skrivebordet og bruke det som bakgrunnsbilde, setter du først oppløsningen så lavt skjermen kommer. Etter det høyreklikker du på skrivebordet og går på egenskaper>utseende og forandrer til et av de temaene som heter noe ala høykontrast eller noe! SÅ går du inn på start>kontrollpanel>mus>pekeralternativer.

Skru pekerhastigheten på laveste, ta på "vis pekerspor". Deretter går du på "den taben som har med knapper å gjøre" og så gjør du slik at de er omvendte av den normale høyrehånds innstillingen. AKA, høyre museknapp får samme funksjon som venstre og omvendt :)

Lenke til kommentar
Forandre den visuelle stilen til en fargemodda windows-standard, senk musehastigheten- og akselerasjonen ned til lik null.

Og mens du er i gang, fyr opp lemonparty.org bildet som wallpaper.

Funker hver gang ;)

7784825[/snapback]

 

 

ELLER, du kan sette startsiden til nettleseren hans til www.wowomg.com eller www.meatspin.com *Advarer mot sterke bilder*

 

Har selv aldri vært innpå noen av de sidene, og har heller ikke planlagt det :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
ELLER, du kan sette startsiden til nettleseren hans til www.wowomg.com eller www.meatspin.com *Advarer mot sterke bilder*

 

Har selv aldri vært innpå noen av de sidene, og har heller ikke planlagt det  :roll:

7784888[/snapback]

 

Jaja, greit nok. Poenget var iallefall å sette et noe heller støtende materiale som bakgrunn xD

Lenke til kommentar
Forandre den visuelle stilen til en fargemodda windows-standard, senk musehastigheten- og akselerasjonen ned til lik null.

Og mens du er i gang, fyr opp lemonparty.org bildet som wallpaper.

Funker hver gang ;)

7784825[/snapback]

 

 

ELLER, du kan sette startsiden til nettleseren hans til www.wowomg.com eller www.meatspin.com *Advarer mot sterke bilder*

 

Har selv aldri vært innpå noen av de sidene, og har heller ikke planlagt det :roll:

7784888[/snapback]

Det der var bare grapse! *Sløpe ut å spy*

Lenke til kommentar
Forandre den visuelle stilen til en fargemodda windows-standard, senk musehastigheten- og akselerasjonen ned til lik null.

Og mens du er i gang, fyr opp lemonparty.org bildet som wallpaper.

Funker hver gang ;)

7784825[/snapback]

 

 

ELLER, du kan sette startsiden til nettleseren hans til www.wowomg.com eller www.meatspin.com *Advarer mot sterke bilder*

 

Har selv aldri vært innpå noen av de sidene, og har heller ikke planlagt det :roll:

7784888[/snapback]

Det der var bare grapse! *Sløpe ut å spy*

7784982[/snapback]

Sløpe?

Lenke til kommentar
Sløpe?

7785043[/snapback]

 

Det slo deg kanskje ikke at han i rushet med å løpe ut til dassen, tilfeldigvis trykket på en tast for mye? ;)

7785100[/snapback]

Det er korrekt. :) Men en annen god måte å kødde med vennene sine maskiner er å legge en Ubuntu cd i pcen og kjøre Ubuntu direkte fra cden. Slår aldri feil. :D

Lenke til kommentar
Sløpe?

7785043[/snapback]

 

Det slo deg kanskje ikke at han i rushet med å løpe ut til dassen, tilfeldigvis trykket på en tast for mye? ;)

7785100[/snapback]

Det er korrekt. :) Men en annen god måte å kødde med vennene sine maskiner er å legge en Ubuntu cd i pcen og kjøre Ubuntu direkte fra cden. Slår aldri feil. :D

7785137[/snapback]

 

haha, det med ubuntu live cd gjorde jeg på en kamerat på lan engang, han var på nippet til å begynne å grine da jeg sa at alt var sletta, bare se, du ser ikke engang harddiskene lenger! Etter alvorlige trusler om bank og tortur sa jeg sannheten, men jeg glemmer aldri det utrykket i ansiktet hans ass!

Lenke til kommentar
Forandre den visuelle stilen til en fargemodda windows-standard, senk musehastigheten- og akselerasjonen ned til lik null.

Og mens du er i gang, fyr opp lemonparty.org bildet som wallpaper.

Funker hver gang ;)

7784825[/snapback]

 

 

ELLER, du kan sette startsiden til nettleseren hans til www.wowomg.com eller www.meatspin.com *Advarer mot sterke bilder*

 

Har selv aldri vært innpå noen av de sidene, og har heller ikke planlagt det :roll:

7784888[/snapback]

Det der var bare grapse! *Sløpe ut å spy*

7784982[/snapback]

 

 

 

moaahhha :D min onde vellyktes!! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...