Gå til innhold

Feil når jeg overfører til ekstern harddisk


Anbefalte innlegg

Jeg har 2stk eksterne harddisker. En Maxtor Onetouch 300gb som jeg er MEGET fornøyd med!

Jeg har også en Mybook 320gb som jeg også er meget fornøyd med, utenom med en ting som jeg ikke helt forstår.

 

Når jeg overfører filer over på den så får jeg en feilbeskjed som sier at disken er full, til tross for at jeg har 95gb ledig!? Er det noen som vet hvorfor? Har hatt samme problem?

 

Alex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er disken formatert i FAT eller NTFS?

Kopierer du filene til mapper eller legger du mye i root (direkte på disken uten mapper)?

7778601[/snapback]

 

Jeg var ikke helt hva som er gjort med disken jeg. Tok den ut av esken for noen uker siden, plugga den i usb'en. Jeg legger pent og pyntelig i mapper. Vil jo ikke ha rot! :p

Lenke til kommentar
Da har du vel en disk som er ferdig formatert i FAT32.

Er det filer større enn 4GB du prøver å kopiere?

7778669[/snapback]

 

Ja, er enkeltfiler på over 4gb. Men jeg har også flyttet over mapper som inneholder filer som til sammen er f.eks 50gb, men da har jeg aldri fått opp denne feilmeldingen. Så det kan ha noe med at enkeltfila er over så og så mye? Rart at jeg begynner å få dette problemet nå...

Lenke til kommentar

Jeg har masse diskplass på noen av de andre harddiskene mine til å gjøre noe slikt uten å miste noe, om jeg ikke tar feil av at du mener det kun skal gjøres med denne ene eksterne? Hvordan jeg gjør det har jeg ikke helt snøring på, men har vel en kompis eller noe som kan gi meg en hjelpende hånd.... Er litt tråkig at ting aldri funker med en gang;) !

 

edit: ja, det er en fat32 ser jeg. :hmm:

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...