aril Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 I følge manualen er Spirit rangert godt foran Stamina (med forbehold om at jeg forstår det som står der riktig) og nettopp derfor har jeg også hovedsakelig gått etter hvor mye ekstra Spirit nye innkjøp har gitt min eiegode lvl44 Mage. Etter å ha lest en FAQ (på en eller annen nettside, husker i farten ikke hvor) har jeg blitt veldig i tvil om dette er riktig. Her sto det nemlig at Stamina ble regnet som viktigere enn Spirit blant de fleste som spilte Mage. Nå har jeg brukt svært lite gull til innkjøp av armor og våpen så det er ingen stor sak, men hva bør jeg prioritere for ettertiden: Spirit eller Stamina? Intellect regner jeg med det er full enighet om.
Guff Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 (endret) For PvP er det : 1. Stamina 2. Stamina 3. Spelldamage / Crit For PvE er det : 1. Spelldamage / Crit 2. Intellect 3. Stamina 4. Spirit? Endret 22. januar 2007 av lars16
Tmz Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg vil si stamina > intellect > spirit. Da jeg spiller pvp er ikke intellect så viktig.
FOOrK Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 selv går jeg damage og crit. fungerer fett til både pvp og pve
ØysteinT Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Siden du er level 44 og trolig leveler opp så vil jeg anbefale +dam/crit (+dam viktigst for frost, +crit for fire), så +int, +spirit og +stam. Poenget med mest mulig +dam er at du skal drepe mobsene før de når frem til deg. +Int gir den er stor manapool som lar deg drepe mer mellom hver gang du hviler. +spirit affekterer hvor raskt du får mana tilbake. +stam affekterer hvor mye skade du kan ta, men hele poenget med en mage at du skal drepe ting *før* de kommer så nært at de kan slå på deg. Øystein
jH- Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 ...+stam affekterer hvor mye skade du kan ta, men hele poenget med en mage at du skal drepe ting *før* de kommer så nært at de kan slå på deg. 7779949[/snapback] Poeng, men som oftest når man er mage, tar man gjerne flere mobs på en gang (eller bare er uheldig, og får et par ekstra). Som cloth-bruker blir man raskt kjørt over av melee, og derfor synes nå jeg at du bør gå stamina før spirit. Alltid kjekt å kunne tåle litt ekstra. Og hvis du liker å kjøre PvP ved siden av levelingen, er jo stamina et must. Ta deg heller 20 sek med spising og drikking istedenfor å bygge opp en såpass høy spirit at du må forkaste de andre statsene.
Loeve Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Gå fullt ut spirit og sentrer buildet ditt rundt evocation
MailMan13 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Levlet min mage som AOE-frost spec (gikk lei, men det er en annen historie) Da var det int og stamina likestilte siden man fort tar en del hits når man puller 5-8 mobs og jeg måtte ha nok mana til 4-5 blizzards + evt. blink, frost nova, coc osv... Dessuten skalerer blizzard dårlig med +damage. Det som bestemmer hvor fort det går er nedetid, og mye mana øker tiden mellom hver drikkepause, så jeg vil si int er viktigst på lave levels. Vanskelig å få vesentlig +spelldamage før senere instanser også. Spirit finner jeg mindre nytting som mage siden man sjelden er utenfor 5sek regelen. Da hjelper det lite, uansett hvor mye man har.
Varmo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tror det er Intellect > Stamina > Spirit. 7777385[/snapback] Den opererte jeg etter da jeg spilte mage, funket gull for meg
MaSo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Stamina>Stamina>spelldmg/crit>Intellect> spirit er uaktuelt spirit er det mest ubrukelig for de fleste classes bortsett fra priest. ikke at jeg har så mye behov for det der heller Endret 23. januar 2007 av MaSo
Empire of the Sub Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Nå som BC er her, har mage og castere generelt fått gear med mye mer stamina. F.eks Netherweave settet, dette settet inkludert et par enchants, knuser faktisk T1 og noe av T2. I tillegg får du nexus crystals når du disenchanter epics ;o) PVP: Stamina -> Intellect -> Spirit PVE: Intellect -> Stamina -> Spirit Dmg først though.
ØysteinT Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Nå som BC er her, har mage og castere generelt fått gear med mye mer stamina. F.eks Netherweave settet, dette settet inkludert et par enchants, knuser faktisk T1 og noe av T2. Netherweave settet er da totalt ubrukelig for mages. Er ikke et eneste poeng med +int på dem. Hva er visten med 8000 unbuffed HP hvis manapoolen da er 5000? Går jo tom på null og niks, og da sitter du der og tvinner tommeltotter resten av kampen. Imbued Netherweave er litt mer brukbart, mer ser det mest som et set for pvpere. Er blitt 66.7 nå, og har enda ikke funnet noe som er verdt å skifte ut deler av mitt 8/8 Tier 2 for. Har byttet en del annet dog, begge ringene, trinkets, cloak og neck.
Empire of the Sub Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg har 4/4 netherweave 4400 health 6600 mana 400+ spelldmg 15% Crit Vil si netherweave er bra i massevis. (jeg er level 64) Endret 23. januar 2007 av jhj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå