Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Charges tok Colts på bortebane faktisk, ufattelig sterkt. Nå møter de Pats.

Cowboys - Giants nå, huff. 14-14 ved halvtid. Jeg frykter Giants. Hadde vært fett med confrencefinale mot Favre og Packers.

Skrevet

virket for meg som om at cowboys hadde overtaket, vi får jo ballen i andre periode, fikk mange 1. downs- synes vi gjorde det bra, vi tar giants!

Skrevet
virket for meg som om at cowboys hadde overtaket, vi får jo ballen i andre periode, fikk mange 1. downs- synes vi gjorde det bra, vi tar giants!

Lillebror Manning får altfor stort rom på den siste driven der og d-fencen til Cowboys er altfor slappe til tider.

Skrevet

14-17...

Enig med NightKeeper i det han sier her.

--

Når det gjelder Chargers at Colts kampen så er jeg veldig fornøyd med utfallet. Ser på Chargers som enklere motstand enn det Colts ville vært.

Skrevet
Det var da som svarte! 21-17 final..

Fy faen, så forbanna skuffet...vi burde knust Giants, men Romo får faen meg ingen hjelp og TO var helt usynlig idag.

Jaja, da blir det Packers mot Pats i Super Bowl, det skulle ha vært Cowboys mot Pats...

Skrevet
Jeg har begynt å følge med på NFL nå, og har funnet meg lag: Tennessee Titans. Kjedelig at de røyk mot Chargers, men men..

Titans har veledig fin stadion, så den i vintern : )

Skrevet (endret)

Å fy faen.. Først ser vi Pats knuse Chargers, før Favre skal eie Manning i -35 kuldegrader på Lambeau Field. Digg!

Endret av MartinF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...