Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår ikke gratis da :p Streamer på 2.2Mbit/s nå...så bilde er mer en bra nok. Men hadde jeg hatt veldig stor interesse så hadde jeg klart betalt. For her ser det ut som det er egne reklamepauser i tillegg..litt irriterende.

Skrevet

Stakk innom butikken og kjøpte snacks til finalen på vei hjem fra frisøren. Endte opp med tidenes særeste snacks; Jordbær. (Slapp av, jeg kjøpte nachos og dip også)

Skrevet

Stakk innom butikken og kjøpte snacks til finalen på vei hjem fra frisøren. Endte opp med tidenes særeste snacks; Jordbær. (Slapp av, jeg kjøpte nachos og dip også)

Pizza, cola og whisky her! :D

Skrevet

Slår ikke gratis da :p Streamer på 2.2Mbit/s nå...så bilde er mer en bra nok. Men hadde jeg hatt veldig stor interesse så hadde jeg klart betalt. For her ser det ut som det er egne reklamepauser i tillegg..litt irriterende.

Husk at Amerikansk fotball er reklamer med innslag av fotball ;)

Skrevet

Husk at Amerikansk fotball er reklamer med innslag av fotball ;)

Med dramatiske mål istedenfor kjedelig uendelig frem og tilbake uten et eneste mål som ofte skjer i fotball

Skrevet

Noen som vet hvilken youtube kanal som kjører reklamene? For to år siden var det en kanal som sendte alt av reklamer som ble vist. Noe som faktisk er ganske gøy når du må betale 30-50mill for en reklame snutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...