Matsemann Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Du skrev du hadde gjort det... Det er den .wad filen jeg lenket til, legg den der jeg skrev, og les guiden
EspenFe Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Utifra du sa skulle jeg lagre bildet på skrivebordet og har gjort det. Har gjort den om fra .jpg til .wad som du sa. Så la jeg den fila du ga meg istedet og erstattet den med den andre. Finner den ikke i options !
Gissan Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Utifra du sa skulle jeg lagre bildet på skrivebordet og har gjort det. Har gjort den om fra .jpg til .wad som du sa. Så la jeg den fila du ga meg istedet og erstattet den med den andre. Finner den ikke i options ! 7764911[/snapback] Den skal heller ikke være i options.
EspenFe Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 fant det ut nå det funket genialt Men kan noen legge til en scout istedet for en colt ?
FDviking Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 (endret) hei. Kunne noen tanke seg å lage en spray til meg PM så skal jeg komme med mer info. er CSS det er snakk om... Endret 14. mars 2007 av FDviking
FDviking Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 spør igjen noen som kunne tenke seg å lage en spray til meg (CSS) PM for mer info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå