Gå til innhold

TES: komme inn i the dark brotherhood


Anbefalte innlegg

Har nå begynt Oblivion omigjen, og vil inn i DB så kjapt som mulig, men hvem bør jeg ta kverken på for å bli "invitert"? Tidligere tok jeg en eller annen fyr som bodde i Waterfront, IC...Jared elns, men vet ikke om man trenger ham i thieves guild quests :p

 

Har dere noen gode forslag? tenkte evt. på folka som jobber i den avisa, black horse courier :hmm:

Endret av magnus90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en hvilken som helst uteligger.

 

Man trenger dem vel til thieves guild quests? i hvertfall en del av dem :( jeg har ikke gjort så mye i thieves guild tidligere og er litt usikker på hvilke jeg trenger seinere. hva med han her? Det store problemet blir vel å finne ham, jeg har allerede møtt på ham en gang :cool:

Lenke til kommentar

Du kan godt ta en generisk NPC også. Jeg kom i skade for å drepe en orcish adventurer en gang, det holdt for å trigge "your actions have been observed by forces unknown"

 

 

Er det forøvrig vanlig at vakter anklager deg for å ha blod på sverdet etter at du har myrdet noen? Rett etter at jeg hadde fått første besøk fra DB fikk jeg den skyllebøtta fra en av vaktene som passer på Arcane University, det skjedde ikke noe mer. Han prøvde ikke å arrestere meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det forøvrig vanlig at vakter anklager deg for å ha blod på sverdet etter at du har myrdet noen? Rett etter at jeg hadde fått første besøk fra DB fikk jeg den skyllebøtta fra en av vaktene som passer på Arcane University, det skjedde ikke noe mer. Han prøvde ikke å arrestere meg.

7778641[/snapback]

 

Det kan være at du gikk inn et sted der du ikke skulle, aka trespassing, da får man kjeftskurer i hytt og pine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...