Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AaB - Nordsjælland H @ 2.10

AaB ligger på 2. plass og står med 5-3-0 hjemme. Gjestene ligger nest sist, riktignok kun 6p bak bronsen. Desidert dårligste bortelaget med 1-0-6.

 

Vurderer også handicap på Roma @ 2.20 mot det nest dårligste bortelaget. Eneste skumle er at Roma ikke har scoret mer enn ett på fire ligakamper.

Lenke til kommentar

Roma har Gervinho tilbake (tror jeg), men Mr. Roma Himself, Totti, er ennå ute. Det har vært enkelte snodige resultater i Serie A i det siste, men jeg tror Roma har skikket seg nok til å klare en tomålsseier.

 

Kanskje jeg hiver meg med på den og AaB.

 

Ja, det gikk jo fint...

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Følger den. Går ikke den inn er jeg -1500 de siste dagene, så i kveld bør den sitte!

Bulls ligger under med 2, med 8 minutter igjen å spille - på ingen måte avgjort, men skal ha noget flaks om den går inn. Og for all del, ikke følg mine eller andres spill med mer enn du har råd til å tape, men enn så lenge ville vel tipsene mine jeg har postet her gjort at man gikk litt i pluss totalt sett...

Edit; Overtid, så fortsatt mulig ;)

Endret av justinvernon
Lenke til kommentar

Grunnen til oddsen er så høy er at de allerede har vunnet gruppa, så er egentlig litt usikker på denne siden Zenit vil prøve å sikre andre plassen.

 

Godt poeng. Tar sjansen på at spanjolene leverer varene likevel, til tross at de stiller med et reservepreget lag. Som sagt kan man jo velge det litt tryggere alternativet UB til helt akseptabel odds også. :wee:

Lenke til kommentar

Vær forsiktige med Milan, de er uten seier på de siste 7 i hjemlig liga og har møtt alt annet enn topp motstand. En god del skader, misfornøyd spillerstall og en hardt presset Allegri kan slå ut begge veier.

 

Schalke burde klare seg, tror jeg. Litt skader der og, men de skal være er bedre lag enn Steaua.

 

Har selv prøvd meg på en liten en uten noen særlig innsats. En trippel med Barca, Chelsea (begge med 0-1 i handicap) og ren seier til Schalke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...