Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dagens tips fra herr Dybwad noe å satse på?

 

Cambridge United - Aldershot Town H 1.70 (Norsk Tipping)

 

Hjemmelaget har 8 seire på 8 forsøk hjemme, og 18-2 i målforskjell. Tapte sist kamp borte, men leder denne ligaen.

Bortelaget, som rykket ned fra League Two i vår, ligger nest sist. 2-3-3 er bortestatistikken. Spilte 1-1 borte mot bunnkollega Chester sist. Ble også slått ut av 8-divisjonsklubben Shortwood United i FA-cupen. Bortelaget bør prestere bedre enn dette, så det kan være fare for en U.

Lenke til kommentar

Er dagens tips fra herr Dybwad noe å satse på?

 

Cambridge United - Aldershot Town H 1.70 (Norsk Tipping)

 

Hjemmelaget har 8 seire på 8 forsøk hjemme, og 18-2 i målforskjell. Tapte sist kamp borte, men leder denne ligaen.

Bortelaget, som rykket ned fra League Two i vår, ligger nest sist. 2-3-3 er bortestatistikken. Spilte 1-1 borte mot bunnkollega Chester sist. Ble også slått ut av 8-divisjonsklubben Shortwood United i FA-cupen. Bortelaget bør prestere bedre enn dette, så det kan være fare for en U.

 

Bør også nevnes at Aldershot er uten førstekeeper Glenn Moris til denne. Klarte såvidt uavgjort mot bunnkollega Chester med mål på overtid.

Lenke til kommentar

Prøver en dobbel i dag:

 

Cambridge vs. Aldershot - H

Halifax Town vs. Hyde - H

 

Samlet odds 2.61

 

Halifax Town ligger på 12. plass med 7-2-0 hjemme og 20-7 i målforskjell. Borte har de derimot vært ekstremt svake med kun 2 poeng på 8 kamper. Formmessig står de med 2-2-2 på de siste 6, to av de kampene var i FA-cupen hvor de i forrige kamp tapte mot MK Dons fra League 1. I snitt scorer de 2.2 per hjemmekamp og slipper inn 0.77.

 

Hyde er i ennå dårligere forfatning, de ligger helt sist med 0-3-15 totalt (15-46 i målforskjell) og 0-1-7 borte.

Hyde scorer i snitt ett mål per bortekamp og slipper inn 3.5. På de siste 15 kampene står de med 0-1-14(!), men det ene uavgjortresultatet kom for bare en kamp siden så kanskje det er en kraftig formstigning vi er vitne til? :wee:


Tror nesten jeg må begynne å følge de NBA/NFL/NHL/Tennis-tipsene her, syns de går inn nesten hver gang :p

Lenke til kommentar

^ Burde gå greit den, Rangers har forøvrig vunne 4 av dei 5 siste møta mellom laga.

Men 1.90 på Red Wings er i det minste laget for meg, dei har gått til OT dei siste to og Jets har vunne dei to siste kampane+ Jets har vunne 3 av dei siste 4 mot Red Wings.

 

 

Dagens for meg er:

Wings/Jets over 5.5 @ 2.10 (1 unit) og Flames/Sharks over 5.5 @ 1.80 (1 unit).

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

^ Burde gå greit den, Rangers har forøvrig vunne 4 av dei 5 siste møta mellom laga.

Men 1.90 på Red Wings er i det minste laget for meg, dei har gått til OT dei siste to og Jets har vunne dei to siste kampane+ Jets har vunne 3 av dei siste 4 mot Red Wings.

 

 

Dagens for meg er:

Wings/Jets over 5.5 @ 2.10 (1 unit) og Flames/Sharks over 5.5 @ 1.80 (1 unit).

Dette trengte du ikke å nevne! Blir en lang natt. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...