Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15:00: D. Ferrer - G. Dimitrov

Ferrer -2.5 games til 1.90 @ Marathonbet

 

Vet at Ferrer kanskje ikke har vært så het den siste tiden, og at det spilles på hard court, men jeg tror at han kommer til å kjempe seg inn en grei seier mot en spiller han har hatt godt tak på tidligere.

Gikk for Dimi +3 selv. Litt på grunn av det du nevner, men frykter litt det bettet

Lenke til kommentar

Hva gjør dere når dere er nede i sumpen? Har, som dere kanskje har fått med dere, tapt på 15 bonger på rad, 13 av dem har blitt tapt i det 87. minutt eller senere.

 

Har ennå en dobbel på Juve og Inter liggende inne så jeg får se hvordan det går med den. At jeg taper er ikke et så stort problem da jeg kun har satt inn 3200 siden jeg begynte å tippe for nøyaktig ett år siden. Problemet er heller måten jeg taper :p

Lenke til kommentar

Får håpe det blir akkurat 3 da så ikke bookmakerne tjener på oss :-) tok også Kukushkin +4.5 og Haase +3.5. Du da?

Dimitrov tapte første settet, men slo tilbake og vant matchen. +3 holdt dermed greit. Kukushkin +4.5 og Haase +3.5 satt også så perfekt dag her. Lykke til med hockey senere, må ta en titt på den når ungene har binget justinvernon...

Lenke til kommentar

Dimitrov tapte første settet, men slo tilbake og vant matchen. +3 holdt dermed greit. Kukushkin +4.5 og Haase +3.5 satt også så perfekt dag her. Lykke til med hockey senere, må ta en titt på den når ungene har binget justinvernon...

 

Jeg fulgte på dine to andre, så takk for det! Jeg så kampen med Ferrer, og det var en veldig åpen kamp, men som Dimitrov gjorde mindre feil mot slutten...

Lenke til kommentar

 

Tror jeg hadde gjort det samme. Hadde en lørdag fra helvete med 10 x 10,000 i tap, men din rekke med 15 på rad og 13 av dem i siste minuttene er jo virkelig ille

 

Har heldigvis ikke tapt mye siden jeg begynte, så sånt sett er det ikke noe problem.

 

Men tror det blir en liten pause nå i et par uker, trenger å summe meg litt. Har dessuten en vond anus etter å ha blitt rævkjørt kveld ut og kveld inn.

Lenke til kommentar
Patrick123, den 20 Okt 2013 - 12:16, sa:

Hva gjør dere når dere er nede i sumpen? Har, som dere kanskje har fått med dere, tapt på 15 bonger på rad, 13 av dem har blitt tapt i det 87. minutt eller senere.

 

Har ennå en dobbel på Juve og Inter liggende inne så jeg får se hvordan det går med den. At jeg taper er ikke et så stort problem da jeg kun har satt inn 3200 siden jeg begynte å tippe for nøyaktig ett år siden. Problemet er heller måten jeg taper :p

Jeg har også hatt en liten pause etter at det begynte å gå rett vest. Er nok tilbake på hesten i morgen til Champions League, til nå vært veldig heldig der.

Lenke til kommentar

Har plassert tre spill for i kveld, men tar gjerne i mot tips for et par til. Er jo CL til uken, så kjekt å tjene opp litt kapital til det.

Bet 1 - Heinz

Sonderjyske v OB >>> Uavgjort
Brest v Metz >>> Brest
Beitar Jerusalen v Hapoel Tel-Aviv >>> Uavgjort
Everton U21 v United U21 >>> United U21
Atletic Bilbao v Villarreal >>> Villarreal
Celta Vigo v Levante >>> Levante
Innsats er på 114 enheter total (2-enhets Heinz). Er egentlig bare en "litt" tilfeldig kupong hvor jeg så etter hvor oddsen var litt høyere enn jeg syntes den burde vært for kampene jeg valgte.

 

Bet 2 - Singel.

Stabæk v Elverum IL >>> 4-0
Innsats: 100 enheter, med odds 12.00

Bet 3 - Trippel
FC Koln vs 1860 Munchen >>> Koln
Crystal Palace vs Fulham >>> Uavgjort eller Fulham
Besiktas vs Caykur Rizespor >>> Besiktas
Innsats: 300 enheter, Eventuell gevinst 1000 enheter.

Lenke til kommentar

Tenker jeg skulle ta en pause, men morgensdagens tre CL-kamper ser litt vel forlokkend ut.

 

Steua Bucuresti - Basel : B -2.50
Schalke 04 - Chelsea : B 2.24
Marseille - Napoli : B 2.33
Samlet odds 13.05
Hva tror dere om dette? Napoli og Basel er vel mer usikre, men jeg ser det som sannsynlig at de kan ta det. Et systemspill hadde vært aktuelt.
Lenke til kommentar

 

Tenker jeg skulle ta en pause, men morgensdagens tre CL-kamper ser litt vel forlokkend ut.

 

Steua Bucuresti - Basel : B -2.50
Schalke 04 - Chelsea : B 2.24
Marseille - Napoli : B 2.33
Samlet odds 13.05
Hva tror dere om dette? Napoli og Basel er vel mer usikre, men jeg ser det som sannsynlig at de kan ta det. Et systemspill hadde vært aktuelt.

 

Hvordan ser de forlokkende ut.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...