Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Noen helgematcher:

Bayern Munich - Mainz - Begge lag scorer ikke

19 Oct 2013, 15:30

Soccer » Germany » Bundesliga

Bayern leder Bundesliga som forventet, men de slipper også inn veldig veldig lite mål. Til nå er det bare Leverkusen, Freiburg og Mönchengladbach som har klart å score ett hver over 8 kamper. Bookmakerne gir en elendig hjemmeodds her og det er vel greit nok, men jeg ser for meg at Mainz vil parkere bussen og slippe unna med ett par mål. I de siste 7 hjemmekampene har Bayern kun sluppet inn mot Freiburg. Dette
veddemålet finnes i endel varianter, og Mainz not to score betaler faktisk 0.10 under denne og da blir det bare merkelig. Her kan vi også få en 0-1 og vinne bettet.

Jeg tar 1.71 hos 10bet...


...


Espanyol - Atl. Madrid - Borteseier

19 Oct 2013, 22:00

Soccer » Spain » Primera Division

Vanskelig å komme bort fra den sinnsvake seiersrekken til Athletico denne høsten. Alle 8 er vunnet i Primera, men de har også seire mot Porto og Zenit i champions League. Det som imponerer meg mest er antall målfarlige sjanser de kommer til. De hamrer løs og da kommer målene til slutt. I siste kamp mot Celta Vigo hadde de 23 skudd på mål og vant kampen 2-1, og bommet på straffe. Espanyol er nummer 8 og er
kanskje litt dårlig borteodds her sånn sett. De 3 siste kampene er alle tapt. Athletico har også hatt ett godt tak på Espanyol siste årene og har vunnet 3 strake. Kampen går også på Max.

Jeg tar 1.81 hos Pinnacle


...


Sogndal - Valerenga - Under 3

20 Oct 2013, 18:00

Soccer » Norway » Tippeligaen

Ganske trist begge lagene for tiden. Begge ligger med 30 poeng og over sumpen, men ingen har råd til å tape så mye mer kamper nå. Litt av grunnene til at jeg tar under her er at Sogndal er det minst målfarlige laget i Tippeligaen i år. Bare 28 mål på 26 kamper, 13 mål på 12 hjemmekamper sier sitt. På de siste 10 kampene sine har de faktisk bare 5 goller og det skremmer jo ikke vannet av noen. De taper dog ikke med mye, eneste som har feid dem av banen var godset på hjemmebane. Enga hadde jeg forventet høyere opp, men var rett og slett skremmende å se hvor de ble kjørt av Godset i siste kamp. Likevel slapp de "bare" inn 2. 5 oppgjør siste 3 årene og alle har endt under 3, med snitt på 1.40 mål. Jeg velger under 3 for å få en eventuell push på akkurat 3 mål, men tviler på at vi får en 2-2 kamp.

Jeg tar 1.60 hos Pinnacle...


...


Stabaek - Elverum - Hjemmeseier -1.5

21 Oct 2013, 19:00

Soccer » Norway » Adeccoligaen

Forhåpentligvis litt mer ro nå i Stabæk etter det ikke ble noen ankesak. Laget er nummer 2 etter Glimt med en kamp mindre spilt enn playoffkandidatene. Alle lagene bak har vanskelige kamper denne helgen og denne står som mer opplagt. Stabæk har tatt 8 av de 10 siste hjemme og ingen har vært mot nedrykkslagene. Minuset slik jeg ser det er at denne er for opplagt, at de regner med at poengene kommer av seg selv, men håper de kan unngå slike tanker. Elverum er allerede rykket ned og ligger med bare 14 poeng på 27 kamper. Spillere er allerede på vei bort, inkludert trener Kevin Knappen. Elverum ble så til de grader slått av bunnlaget Follo i søndagens bunnoppgjør på Elverum Stadion (0-5) og jeg tror de ryker greit her også.

Jeg tar 1.72 hos Pinnacle

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt tennis i dag, driver å tester litt tall der, så en liten dobbel:

 

Golubev A. - Kukushkin M.

 

18 Oct 2013, 12:30

 

Tennis » Russia » ATP Moscow

 

2 ganske jevne spillere rankingmessig med Kukushkin som nummer 102 og Golubev som 131. Begge er i storform med 8 og 9 seire siste 10 matcher, men Kukushkin er den klart beste spilleren på I Hard underlag. Han har også vunnet alle 4 tidligere oppgjør mot Golubev, senest i challengeroppgjøret i Astana (2-1). Tror Kukushkin vinner i dag også.

 

...

 

Pavlyuchenkova A. - Hantuchova D.

 

18 Oct 2013, 16:30

 

Tennis » Russia » WTA Moscow

 

Også her ganske jevnt rankingmessig med nummer 30 mot 33. Hantuchova slet fælt mot Dolonc som jeg hadde handicappet i går, men stakk tilslutt av med seieren. Pavlyuchenkova har møtt mye sterkere motstand i Kirilenko og Garcia og har feid dem av banen. Hun leder også 5-1 i tidligere oppgjør, senest 2-0 i US Open i fjor. Tror Pavlyuchenkova vinner mer enn greit i dag.

 

 

Betaler 2.00 eller rundt der hos alle...

 

Heia , hvordan gikk den første kampen?

 

Skulle følge de der, man da var jeg et minutt for sen på den første.

Tok denne i stedet: Svetlana Kuznetsova - Roberta Vinci som gikk inn. Håper den siste holder :)

 

Hellers har jeg spilt en dobbel med:

Zenit - Cska

Russia - Japan U17

 

Men der er jeg ikke noe sikker i det hele tatt, så ikke ta det som et tips.

Lenke til kommentar

 

Heia , hvordan gikk den første kampen?

 

Skulle følge de der, man da var jeg et minutt for sen på den første.

Tok denne i stedet: Svetlana Kuznetsova - Roberta Vinci som gikk inn. Håper den siste holder :)

 

Hellers har jeg spilt en dobbel med:

Zenit - Cska

Russia - Japan U17

 

Men der er jeg ikke noe sikker i det hele tatt, så ikke ta det som et tips.

 

Kukushkin vant 2-0 så den satt greit, men jeg spilte også Kuznetsova -1.5 så vi holdt med samme kvinne der sånn sett. Driver å livetester nytt tennisopplegg så ser jo veldig bra ut med 14-4 (mot spread) siste 2 dagene. Får håpe det fortsetter slik. Lykke til med Zenit og Russland!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva syns dere om disse tre:

 

1. Milan vs. Udinese - H @ 1.67

 

2. Fiorentina vs. Juventus - B @ 2.11

 

3. Torino vs. Inter - B @ 2.11

 

Samlet odds 7.44

 

Her er det mye man kan spille, et system kunne vært en mulighet. Det samme kunne en dobbel med nesten hvilken som helst kombinasjon. Litt dårlig betalt på Milan, egentlig. Ville helt sett den opp mot 1.80, men det går.

 

Milan har hatt en dårlig start, men Udinese takler som kjent ikke bortekamper, de står med 3 tap på 3 kamper. Skadelisten til Milan er lang som et vondt år, men Balotelli er kanskje tilbake fra karantene selv om noen rykter sier han er skadet. Vent gjerne med å sette odds til man vet sikkert om han er der eller ikke. Milan klarer seg greit framover, men bakover glipper det. Står med 13-13 i målforskjell og dersom det blir orden på forsvaret kan det fort bli poeng til hjemmelaget.

 

Mange føler at Juve har hatt en dårlig start på sesongen, men de står med 6-1-0 på 7 kamper, 3-1-0 borte. Selv om det har blitt 19 poeng på 7 kamper, går man rundt og venter på at Juventus faktisk skal begynne å spille fotball. Til nå har de hanglet seg litt videre, men nå føles det som om de ligger i 3. gir og dersom du skrur opp tempoet vil Fiorentina få det meget tøft.

 

Inter ble nedsablet av Roma med 3-0 forrige runde, men Roma står tross alt med 8-0-0 og 22-1 i målforskjell. Torino er et lag de historisk sett har god greie på, de har faktisk vunnet alle bortekampene mot Torino siden 2001. Inter må slå tilbake og jeg føler 2.11 er godt betalt. Dette er en type kamp de "skal vinne", men det skjer slettes ikke alltid.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om disse tre:

 

1. Milan vs. Udinese - H @ 1.67

 

2. Fiorentina vs. Juventus - B @ 2.11

 

3. Torino vs. Inter - B @ 2.11

 

Samlet odds 7.44

 

Her er det mye man kan spille, et system kunne vært en mulighet. Det samme kunne en dobbel med nesten hvilken som helst kombinasjon. Litt dårlig betalt på Milan, egentlig. Ville helt sett den opp mot 1.80, men det går.

 

Milan har hatt en dårlig start, men Udinese takler som kjent ikke bortekamper, de står med 3 tap på 3 kamper. Skadelisten til Milan er lang som et vondt år, men Balotelli er kanskje tilbake fra karantene selv om noen rykter sier han er skadet. Vent gjerne med å sette odds til man vet sikkert om han er der eller ikke. Milan klarer seg greit framover, men bakover glipper det. Står med 13-13 i målforskjell og dersom det blir orden på forsvaret kan det fort bli poeng til hjemmelaget.

 

Mange føler at Juve har hatt en dårlig start på sesongen, men de står med 6-1-0 på 7 kamper, 3-1-0 borte. Selv om det har blitt 19 poeng på 7 kamper, går man rundt og venter på at Juventus faktisk skal begynne å spille fotball. Til nå har de hanglet seg litt videre, men nå føles det som om de ligger i 3. gir og dersom du skrur opp tempoet vil Fiorentina få det meget tøft.

 

Inter ble nedsablet av Roma med 3-0 forrige runde, men Roma står tross alt med 8-0-0 og 22-1 i målforskjell. Torino er et lag de historisk sett har god greie på, de har faktisk vunnet alle bortekampene mot Torino siden 2001. Inter må slå tilbake og jeg føler 2.11 er godt betalt. Dette er en type kamp de "skal vinne", men det skjer slettes ikke alltid.

 

Siden du spør, jeg likte dem ikke. Lukter mye uavgjort der syns jeg.

Lenke til kommentar

I morgen er det lørdag, perfekt dag for en (sannsynligvis flere) heinz-bonger hos Bet365! Etter en rundt 10% økning i tippekapital i dag, er det på tide med en litt større økning ettersom at det er HELG!

 

Hønefoss v Molde --> Borte

Ålesund vs Godset --> Borte

Bryne v Hødd --> Uavgjort

Osauna v Barcelona --> Barca vinner med 3 mål

Aberdeen v Dundee United ---> Aberdeen

United v Southampton ---> RvP scorer 2 eller flere mål

 

Går alle inn gir en 6-enhets heinz tilbake 29k enheter om alle seks går inn. Får også betydlig sum tilbake selv om fem går inn, og går nok muligens litt i pluss ved også fire. Avhenger litt av hvilke det er, selvsagt. Google Heinz Kalkulator om du liker å følge de live.

 

Kommer nok flere i morgen. Liker og lese over hva et par odds-eksperter fra Skottland og England tror og tipper før jeg selv setter mitt. De har ofte rett, og gir gode analyser.

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

 

Siden du spør, jeg likte dem ikke. Lukter mye uavgjort der syns jeg.

 

Ja, det er selvfølgelig en mulighet. Jeg føler kanskje at Fiorentina - Juve er mest usikker av disse. Alle de tre avhenger av at favorittene faktisk spiller fotball. Som sagt, Milan er i dårlig form, men har tatt grep og Udinese er dårlige borte. Juventus hangler seg videre som alle topplag med små seire, men dersom de finner de ekstra girene som alle vet de har så er det en meget god mulighet for seier. Inter burde slå Torino og de har ikke alt for store problemer troppmessig, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Dagens tennis:

 

11:00 Stosur S. -3 til 2.04 @ Marathon

 

14:30 Kukushkin M. +2 til 2.06 @ Marathon

 

15:00 Haase R. +4 til 1.95 @ BetCris

 

15:00 Gulbis E. -0.5 til 1.93 @ Pinnacle

 

16:00 Voegele S. -2.5 til 2.10 @ Ladbrokes

 

16:00 Karlovic I. +3 til 1.77 @ Marathon

 

16:30 Dimitrov G. -1.5 til 1.94 @ Marathon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I tillegg til Heinz-bongen lengre oppe, har jeg nå denne super accumulatoren med 20 i odds:

Wolverhapton

Leyton Orient

Leicter

Peterborough

Arsenal

Everton

 

Jeg stod og telte på knappene om jeg skulle legge på Liverpool. I så fall går du opp til 35 (ca) i odds. Jeg valgte å ikke gjøre det, da jeg er litt usikker på de.

 

Skal sette opp flere senere i dag, men nå bærer det ut på en liten fjelltur.

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Da har jeg satset mine kroner for i dag.

 

Bong 1 - PL Fourfold med de "fire største"

Man City vinner

Man United vinner

Arsenal vinner

Chelsea vinner

Innsats: 100 enheter, Mulig gevinst: 451,47 enheter

 

Bong 2 - Europeisk Acc / Sixfold

Real Madrid vinner

Barcelona vinner

Valencia vinner

Atletico Madrid vinner

AC Milan vinner

Borussia Dortmund & Hannover 96 scorer over 2.5 mål

Innstats: 150 enheter, Mulig gevinst: 1832,28 enheter

 

Bong 3 - Engelsk Heinz fra de lavere divisjoner

Dartford vinner

Watford vinner

Hartlepool vinner

Ipswich vinner

Portsmouth vinner

Stoke og West Brom spiller uavgjort

Innsats: 171 enheter (3-enheters Heinz), Mulig maks gevinst: 3787,13 enheter (da det er Heinz får man penger tilbake så lenge to av de seks går inn, søk etter Heinz Kalkulator for å regne på de forskjellige scenarioene.)

 

Bong 4 - Godt blanda Acc / Sixfold

Nottm Forest vinner

Motherwell vinner

Herenveen og Vitesse scorer over 2.5 mål

Atletico Madrid vinner

Dunfermline vinner

Falkirk vinner

Innsats: 100 enheter, Mulig gevinst 1544,76 enheter

 

Bong 5 - Britisk Sixfold

Wolverhapton vinner

Leyton Orient vinner

Leicster vinner

Peterborough vinner

Arsenal vinner

Everton vinner

Innsats: 100 enheter, Mulig gevinst 2004,54 enheter

 

Bong 6 - Heinz med store odds (to første kamper spilles i morgen)

Molde vinner

Størmsgodset vinner

Bryne og Hødd deler poeng

Barcelona vinner med 3 mål over Osasuna

Aberdeen vinner

RvP scorer 2 eller flere mål

Innsats: 342 enheter (6-enhets Heinz), Mulig maks gevinst: 29734,53 enheter. (da det er Heinz får man penger tilbake så lenge to av de seks går inn, søk etter Heinz Kalkulator for å regne på de forskjellige scenarioene.)

 

 

 

Jeg forventer ikke at alle går inn, men jeg tror at flere vil lett gjøre det. Jeg har totalt satset 963,00 enheter på disse bongene, og som dere ser kan det lett holde at en går inn, eller kanskje bare 4 av 6 på en enkelt Heinz.

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Hadde den samme kampen. Det er altså 11 av de siste 13 som har blitt tapt med 5 minutter eller mindre igjen av kampen.

 

Får prøve til helga med litt spill på City, Arsenal, Liverpool og Chelsea. Blir gode odds med litt handicapspill.

 

12 av 14... spilte på Burnley og QPR og sistnevnte slipper inn mål i det 92. minutt.

 

Jeg vet ikke hva det er som skjer, hvorfor skjer dette i alle kampene mine? Hva gjør jeg feil? Av de 12 har 7 blitt tapt i det 90. minutt eller senere. Jeg er snart på gråten her. Jeg har ikke vunnet på en kuppong på over 3 uker og det samme skjer hver gang.

 

Dette føles bare så vanvittig urettferdig, hvorfor kan ikke kampene ryke i det 60. minutt? Hvordan kan jeg være så uheldig? Har mest lyst til å bare stenge hele kontoen og gi meg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dagens tennis:

 

11:00 Stosur S. -3 til 2.04 @ Marathon

 

14:30 Kukushkin M. +2 til 2.06 @ Marathon

 

15:00 Haase R. +4 til 1.95 @ BetCris

 

15:00 Gulbis E. -0.5 til 1.93 @ Pinnacle

 

16:00 Voegele S. -2.5 til 2.10 @ Ladbrokes

 

16:00 Karlovic I. +3 til 1.77 @ Marathon

 

16:30 Dimitrov G. -1.5 til 1.94 @ Marathon

Noen som spilte litt tennis? Voegele trakk seg og ble dermed void. Karlovic røk med 4 etter han så ut til å ta andre settet. Gulbis tok 1 settet mot Ferrer, men tapte tilslutt. Resten satt ganske så greit, spesielt Haase som vant outright.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

12 av 14... spilte på Burnley og QPR og sistnevnte slipper inn mål i det 92. minutt.

 

Jeg vet ikke hva det er som skjer, hvorfor skjer dette i alle kampene mine? Hva gjør jeg feil? Av de 12 har 7 blitt tapt i det 90. minutt eller senere. Jeg er snart på gråten her. Jeg har ikke vunnet på en kuppong på over 3 uker og det samme skjer hver gang.

 

Dette føles bare så vanvittig urettferdig, hvorfor kan ikke kampene ryke i det 60. minutt? Hvordan kan jeg være så uheldig? Har mest lyst til å bare stenge hele kontoen og gi meg...

 

13 av 15 er tapt med mindre enn 5 minutter igjen, Go Ahead Eagles utligner til 2-2 i det 89. minutt.

 

GIVE ME A FUCKING BREAK!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...