Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffende at ikke Köln fortsatte å tape :( Veldig varierende dag i dag, men takket være Haugesund(!) er jeg iallfall inntil videre et par kroner i pluss.

Har noen kroner på City i morgen, i håp om at de skal tape som de alltid gjør når jeg satser på dem :D Noen som har gode spillobjekter?

Skrevet

13:00 Jankovic J. til 1.57 Tennis » World » WTA Fed Cup - Group I

16:00 Pamvochaikos til 1.57 Volleyball » Greece » A1

16:00 LoKoKo til 1.85 Basketball » Finland » Korisliiga

18:00 Cajasol til 1.45 Basketball » Spain » ACB

19:30 Zlatorog Lasko til 1.67 Basketball » Slovenia » Liga UPC

20:00 Boulogne sur Mer til 1.75 Basketball » France » Pro B

20:00 Poitiers til 1.55 Basketball » France » LNB

Ble greit i pluss her med 5/7 og 112% tilbakebetaling. Synd med kokolokene som røk på OT. Håper noen fulgte. Køln fikk jeg pengene tilbake på så grei nok dag.

Skrevet

Satt en kupong inn tideligere i dag.. 3 av 5 er inne.. Real, Twente og Napoli..

Så må United og Sandnes Ulf vinne i morgen.

United føler jeg meg ganske trygg på.

Men sandnes vet jeg ikke hvorfor jeg tok med. Men stabæk er på bunnen med 1-10 i målforskjell, så håper de spiller elendig i morgen.. Sandnes tror jeg er gode på hjemmebane.. Men har egentlig ikke anelse.. Siste kampen også.. Så alt ligger til rett for at den kampen ødelegger morroa.. hehe

Skrevet

En Viking- og Tromsø-dobbel gir meg 21 i odds. Ikke helt usannsynlig i Bingoligaen.

Den var egentlig ikke helt dum.. Har litt mer troa på uavgjort mellom viking og strømsgodset.. Men tromsø seier til 5 i odds er absolutt en god deal..

Skrevet

13:00 Jankovic J. til 1.57 Tennis » World » WTA Fed Cup - Group I

16:00 Pamvochaikos til 1.57 Volleyball » Greece » A1

16:00 LoKoKo til 1.85 Basketball » Finland » Korisliiga

18:00 Cajasol til 1.45 Basketball » Spain » ACB

19:30 Zlatorog Lasko til 1.67 Basketball » Slovenia » Liga UPC

20:00 Boulogne sur Mer til 1.75 Basketball » France » Pro B

20:00 Poitiers til 1.55 Basketball » France » LNB

Ble greit i pluss her med 5/7 og 112% tilbakebetaling. Synd med kokolokene som røk på OT. Håper noen fulgte. Køln fikk jeg pengene tilbake på så grei nok dag.

Fant 4 av kampene og dro inn 800kr. :)

Skrevet

Hoho, ble en trivelig avsluttning i går med en brisk B i Barca - Real! Snuser litt på Atletico, Valencia og Lazio i dag. En dobbel i manchester blir det ihvertfall og kanskje en målscorer eller to :)

Skrevet

Ville holdt meg langt unna Lazio i dag. Klose, Lulic, Alfaro, Brocchi etc. er skadet, mens Mauri og Kozak soner. Lazio er ekstremt uforutsigbare og kan fort finne på å tape denne kampen - spesielt når motstanderen er et friskt Lecce-lag med to strake seirer som kjemper om fornyet kontrakt.

---

Selv prøver jeg meg på Inter i dag. Fiorentina har et par tunge fravær i form av Jovetic, Amauri, Vargas og Montolivo. For Inter er Maicon og Sneijder tilbake i troppen. Synes 2.60 er grei betaling, eventuelt dnb til rundt 1.80 for mindre risiko.

Skrevet

Da satt jeg pengene mine på City med handicap 1-0 og Braunschweig. Hvorfor spiller du på den forøvrig? Tap de to siste, såvidt jeg kan se, og bare to plasser over motstanderen. De taper nok i dag, skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...