Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av mine kamper i dag.. odds fra pinnacle så høyere finnes hos andre:

 

15:00 CET Ikaros til 1.34 Basketball » Greece » A1 (tapt)

 

18:00 CET Aris TT Bank til 1.35 Basketball » Greece » A1 (vunnet)

 

18:00 CET Usti nad Labem til 1.31 Basketball » Czech Republic » Mattoni NBL (vunnet)

 

19:30 CET Baki Baku W til 1.33 Volleyball » Europe » Challenge Cup Women (vunnet)

 

20:00 CET Buhl til 1.68 Volleyball » Germany » 1. Bundesliga (tapt)

 

20:30 CET Monza til 1.70 Volleyball » Europe » CEV Cup (vunnet)

Endret av kjensen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, de kampene der tenker jeg du har stålkontroll på hehe. Satte en punt på Chivas i natt, vant snevert 1-0. Hele 2. i odds på Boca som tapte sist (hjemme) i aften, får se ann laga om jeg vurderer en punt. Riquelme kan vel ikke skuffe toppmeis.Montereal Candians (AHL) også, 2.60 for hjemme etter ordinær tid. De er on a run, en cheeky dobbel der.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Nå holder jeg med Chelsea så jeg greier ikke å se helt nøytralt på det, men det virker risikabelt å sette penger mot et Chelsea som nettopp har byttet til en mye mer passende formasjon med sterke defensive ledd, og som må gi 100% i fra start for å gå videre. Det blir vanskelig å gå videre, men at Chelsea vinner eller spiller uavgjort vil jeg si det stor sjanse for.

Lenke til kommentar

19:00 CET Szolnoki Olaj til 1.69 Basketball » Europe » EuroChallenge (vunnet)

 

20:30 CET Bergamo W til 1.67 Volleyball » Italy » Serie A1 Women (vunnet)

 

21:40 CET Vanderbilt til 1.46 Basketball » USA » NCAA I-A (vunnet)

 

Noen matcher i dag med odds fra Pinnacle.. noe høyere odds kan en få ved å shoppe litt rundt...

Endret av kjensen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er på vinneren om dagen, håva inn firesifret i går. Er på Hockey'n i natt boys, alle skofter på Stars og Aeors (AHL) hjemmeis i kveld, stålodds. Vurderte en cheekypunt på Montreal Canadians eller rein U på borteis mot Ottawa som bookiene har som favoritt. Jeg så kampen i Montreal for to dager siden, Canadiens er brennheite forran buret og er godt organisert i powerplay, har også en bra goalie. Cole er jo mer målfarlig enn Messi. 1 periode 0-1 Canadians, 3-ettellerannet i odds. 2-3 canadians e. overtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...