Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[løst]cbr = gresshoppe? fleip eller fakta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja...nå skal ikke jeg uttale meg altfor mye siden jeg aldri har sett en CBR utenom på bilde. Men ut ifra det jeg har sett så synes jeg ikke den er så ille. Kanskje litt tynn :whistle: Men Repsol fargen er jo noe av det mest upassende jeg har sett på en motorsykkel :thumbdown:

Endret av dezi
Lenke til kommentar
Tja...nå skal ikke jeg uttale meg altfor mye siden jeg aldri har sett en CBR utenom på bilde. Men ut ifra det jeg har sett så synes jeg ikke den er så ille. Kanskje litt tynn  :whistle: Men Repsol fargen er jo noe av det mest upassende jeg har sett på en motorsykkel  :thumbdown:

7783493[/snapback]

 

litt tynn ? :D

 

0100004.jpg

7783546[/snapback]

 

Haha, så digg bilde :tease:

Den digre mannen på den lille sykkelen :p

:!:

Lenke til kommentar

Haha, det morsomste er at evil duck faktisk prøver å rakke ned på cbr eiere, han med den syke GPR'en ja. Den som har så bra kvalitet på plasten og den man ødelegger alle bein i bakenden hvis man sitter på den. Forresten, på en GPR ødelegger man mesteparten av kjønnsorganet også, glir jo fremover, gjør ikke saken bedre at den har såpass latterlig akselerasjon.

 

Puh, deilig å få det ut.

Lenke til kommentar

ehm :p nå var det ikke jeg som startet tråden her ! :p jeg liker ikke CBR og jeg respekterer at du ikke liker GPR ;) GPR har vel lik aks som de fleste 50 kubikkere med AM6 og Derbi motor ? hmm og det at en ødeleger kjønsorganer har ikke jeg opplevd enda :p

 

btw , plast er plast ? forde det er matt rød betyr ikke det er noe dårligere plast en på andre mopeder. vist så så har jo svarte GPR mye bedre plast en den røde :ohmy:

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
ehm :p nå var det ikke jeg som startet tråden her ! :p jeg liker ikke CBR og jeg respekterer at du ikke liker GPR ;) GPR har vel lik aks som de fleste 50 kubikkere med AM6 og Derbi motor ? hmm og det at en ødeleger kjønsorganer har ikke jeg opplevd enda :p

 

btw , plast er plast  ?  forde det er matt rød betyr ikke det er noe dårligere plast en på andre mopeder. vist så så har jo svarte GPR mye bedre plast en den røde  :ohmy:

7812537[/snapback]

 

Tabbe at du kjøpte rød da :!:

 

:p

 

Men CBR er fortsatt en gresshoppe i mine øyne :w00t:

Lenke til kommentar
ehm :p nå var det ikke jeg som startet tråden her ! :p jeg liker ikke CBR og jeg respekterer at du ikke liker GPR ;) GPR har vel lik aks som de fleste 50 kubikkere med AM6 og Derbi motor ? hmm og det at en ødeleger kjønsorganer har ikke jeg opplevd enda :p

 

btw , plast er plast  ?  forde det er matt rød betyr ikke det er noe dårligere plast en på andre mopeder. vist så så har jo svarte GPR mye bedre plast en den røde  :ohmy:

7812537[/snapback]

 

 

På min aprilia er det nesten ikke plast i det hele tatt! :tease:

Nei, aprilia er definitivt de råeste 50ccmene du får på markedet i dag. De er jo kjent for å gå best og. :)

Lenke til kommentar
ehm :p nå var det ikke jeg som startet tråden her ! :p jeg liker ikke CBR og jeg respekterer at du ikke liker GPR ;) GPR har vel lik aks som de fleste 50 kubikkere med AM6 og Derbi motor ? hmm og det at en ødeleger kjønsorganer har ikke jeg opplevd enda :p

 

btw , plast er plast  ?  forde det er matt rød betyr ikke det er noe dårligere plast en på andre mopeder. vist så så har jo svarte GPR mye bedre plast en den røde  :ohmy:

7812537[/snapback]

 

 

På min aprilia er det nesten ikke plast i det hele tatt! :tease:

Nei, aprilia er definitivt de råeste 50ccmene du får på markedet i dag. De er jo kjent for å gå best og. :)

7813042[/snapback]

 

den er da så absolutt ikke kjent for å gå best :p er en am6 motor i den som ca alle pidde har , uten om derbi som har en motor som er kjent for å vere bedre en am6 :wee: og kansje grunnen til at din ikke er så mye plast er forde det er en Nude ?? :Pmen strengt tatt har den jo endel plast da .

 

post-97753-1169940474_thumb.jpg det som er merket er plast :p kansje tanken er glassfiber , det er det vertfall på GPRn min

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med at CBR likner en gresshoppe. frontlykta på cbr'n er lik øynene på gresshoppen :O også er det visse andre kjente trekk der.

Aprilia RS er så flastikfantastic som det går ann å bli da..

 

Det eneste som ikke er plast på rs er tanken, ramma og svingarmen. ( sånn er det på alle mc'r)

Lenke til kommentar
ehm :p nå var det ikke jeg som startet tråden her ! :p jeg liker ikke CBR og jeg respekterer at du ikke liker GPR ;) GPR har vel lik aks som de fleste 50 kubikkere med AM6 og Derbi motor ? hmm og det at en ødeleger kjønsorganer har ikke jeg opplevd enda :p

 

btw , plast er plast  ?  forde det er matt rød betyr ikke det er noe dårligere plast en på andre mopeder. vist så så har jo svarte GPR mye bedre plast en den røde  :ohmy:

7812537[/snapback]

 

 

På min aprilia er det nesten ikke plast i det hele tatt! :tease:

Nei, aprilia er definitivt de råeste 50ccmene du får på markedet i dag. De er jo kjent for å gå best og. :)

7813042[/snapback]

 

den er da så absolutt ikke kjent for å gå best :p er en am6 motor i den som ca alle pidde har , uten om derbi som har en motor som er kjent for å vere bedre en am6 :wee: og kansje grunnen til at din ikke er så mye plast er forde det er en Nude ?? :Pmen strengt tatt har den jo endel plast da .

 

post-97753-1169940474_thumb.jpg det som er merket er plast :p kansje tanken er glassfiber , det er det vertfall på GPRn min

7813419[/snapback]

 

 

Ehh, nei?

 

Bare de to nederste tingene som er plast da. Resten er glassfiber. Bare så du vet det.

Lenke til kommentar

 

Ehh, nei?

 

Bare de to nederste tingene som er plast da. Resten er glassfiber. Bare så du vet det.

7815030[/snapback]

 

 

Aprilia har bra kåper, men at de er glassfiber tviler jeg på.

 

tatt fra moped portalen : som regel så er plasten nesten like eller helt lik på begge sider... altså innersiden har samme struktur som yttersiden... mens på glassfiber er utsiden akurat lik som plast, men på insiden kan man somregel se glassfiberen... altså masse tråder osv.

 

på en kamerat av meg sin er det vertfall likt på begge sider og på denne tråden hørest det ut som for meg at det er plast http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=127720

 

Herregud hvor OT denne tråden ble da :p

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Sukk... det jeg mener med at MC forumet på diskusjon er tragisk er av den enkle årsak at det er så lite aktivt. og hvorfor er det fa kun jeg som får skylden for denne posten a ? det var tross alt ikke jeg som postet den :no: fatter virkelig ikke hva jeg gjør gærnt for at folk her hater meg ,jeg prøver bare å vere snild og hjelpsom jeg. men men takk til de som ikke hater meg da vertfall, for det er vertfall noen :love:

Lenke til kommentar
Tja...nå skal ikke jeg uttale meg altfor mye siden jeg aldri har sett en CBR utenom på bilde. Men ut ifra det jeg har sett så synes jeg ikke den er så ille. Kanskje litt tynn  :whistle: Men Repsol fargen er jo noe av det mest upassende jeg har sett på en motorsykkel  :thumbdown:

7783493[/snapback]

 

litt tynn ? :D

 

0100004.jpg

7783546[/snapback]

Sa jo at jeg ikke har sett en :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...