tfw Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 (endret) STENG GJERNE DENNE TRÅDEN! Endret 19. januar 2007 av tfw
tfw Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Sjekk boot rekkeføgen i bios. 7757042[/snapback] øøøøh. cd 1 harddisk 2 floppy 3
Privat Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Det er greit, men er det den HDen du har installert på som står først? Du kan jo også prøve og bytte om på diskene på samme kabel. Det er også vanlig å finne et sted i Bios hvor du kan velge hvilken av diskene som skal boote først, kjenner ikke til compaq
tfw Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Prøvde å bytte på kablene funka heller ikke :S
Privat Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Når du markere at du skal boote fra HD, Marker og trykk enter på denne, får du da opp flere disker, i såfall marker den du skal boote i fra og trykk enter
tfw Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 edit: fant en ny kabel fra HD til hovedkort. jeg starta cd'n kom inn trykte enter for instalere windows xp pro. der kom det opp 2 harddisker så slettet jeg begge partisjonene laget C: disk av 13 gb og D: disk av 20 gb'n. og trykte på enter på C: disken. formaterte vanlig IKKE hurtigformatering. den formaterte disken la inn de filene den trengte. så nå holder den på å instalere windows xp pro. så får vi se når jeg får den opp å gå om det kommer 2 disker i min datamaskin. kommer frem senere med det om det kommer opp den. så foreløpig. ikke steng tråd takk
tfw Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 jess. den funka etter jeg bytta kabel så fukna begge diskene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå