Gå til innhold

Grei pc til 3500 - 4000, er det mulig?


Anbefalte innlegg

Trenger en ekstra pc nå og siden jeg ikke prioriterer pc like høyt som mange andre så er budsjettet der etter. Så det jeg har lyst til å bruke på denne pcen er 3500 - 4000.

 

Og siden dere har litt mer peil på pc enn det jeg har så lurte jeg på om dere kunne sette sammen en pc for meg for denne prisen, vis det overhodet er mulig da så klart.

 

Det den skal brukes til er først og fremst bare å surfe litt på internett osv, da den skal være koblet til tven min på rommet. Men vil også ha muligheten til å spille spill som CS 1.6, BF 2 og Far Cry f.eks. Mest CS det går i da.

 

Så vis noen av dere kunne tatt dere tid til å sette i sammen en ålreit pc til meg så hadde jeg satt stor pris på det. Cd rom, skjerm, tastatur og mus har jeg. Så det trenger dere ikke å ta med.

 

Takker for svar på forhånd

 

Mvh

Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale at du bygger opp en maskin med billig kabinett og nytt hovedkort. RAM og CPU skaffer du brukt fra bruktmarkedet. Skjermkort brukt/demobrukt fra Komplett. Resten av delene skaffer du nye, da det ikke koster så mye. Dette anbefales da du ellers vil få lite maskin igjen for under 4000 kroner hvis alt skal kjøpes nytt.

 

 

Om du er skeptisk til brukt, satte jeg sammen et raskt system på Komplett.no

-AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket AM2, 512KB, BOXED m/vifte

-TwinMOS DDR2 PC5300 1024MB Dual Pack KIT ,w/two matched DDR2 PC5300 512MB CL5

-MSI K9VGM-V, VIA K8M890, Socket-AM2, m-ATX, DDR2, SATA, LAN, VGA, PCI-Ex16

-Samsung SpinPoint T166 160GB SATA2 8MB 7200RPM

-Rebel R325 Sort, 2 X USB 2.0 og Audio, 350W Strømforsyning, 20/24pin

-Sapphire Radeon X1600PRO 256MB 64bit, PCI-Express,DDR2,Tv-Out,DVI-I,LiteRetail

 

Dette blir totalt ca 3700,- frakten inkludert er man da fremdeles under 4000 kroner.

Selv driver jeg og skaffer brukte deler til ny PC nå, og får et Core2duo system med 300 gb harddisk og 2 gb minne for rundt 4000,- når jeg handler noen av delene brukt.. Så dette anbefales :)

Lenke til kommentar
Vil anbefale at du bygger opp en maskin med billig kabinett og nytt hovedkort. RAM og CPU skaffer du brukt fra bruktmarkedet. Skjermkort brukt/demobrukt fra Komplett. Resten av delene skaffer du nye, da det ikke koster så mye. Dette anbefales da du ellers vil få lite maskin igjen for under 4000 kroner hvis alt skal kjøpes nytt.

 

 

Om du er skeptisk til brukt, satte jeg sammen et raskt system på Komplett.no

-AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket AM2, 512KB, BOXED m/vifte

-TwinMOS DDR2 PC5300 1024MB Dual Pack KIT ,w/two matched DDR2 PC5300 512MB CL5

-MSI K9VGM-V, VIA K8M890, Socket-AM2, m-ATX, DDR2, SATA, LAN, VGA, PCI-Ex16

-Samsung SpinPoint T166 160GB SATA2 8MB 7200RPM

-Rebel R325 Sort, 2 X USB 2.0 og Audio, 350W Strømforsyning, 20/24pin

-Sapphire Radeon X1600PRO 256MB 64bit, PCI-Express,DDR2,Tv-Out,DVI-I,LiteRetail

 

Dette blir totalt ca 3700,- frakten inkludert er man da fremdeles under 4000 kroner.

Selv driver jeg og skaffer brukte deler til ny PC nå, og får et Core2duo system med 300 gb harddisk og 2 gb minne for rundt 4000,- når jeg handler noen av delene brukt.. Så dette anbefales :)

7752838[/snapback]

 

Ja, jeg får kanskje følge med litt på bruktmarkedet å se hva jeg kommer over. Takk for bra svar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...