Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser for meg at jeg kommer til å poste noen bilder her snart. jeg bor for tiden i

Ankara/tyrkia. Og her er det ikke grenser for hvor folk parkerer. Jeg mener du kan se en hel gate hvor biler har parkert på fortauet. så gående må ut på veien for å komme fram. fullt kaos. da det er minimalt med parkeringshus/plasser i denne byen som ikke akkurat er liten.

Lenke til kommentar

En Rema-henger som ble satt av på en litt uheldig plass mens lastebilen lesset av...

Jeg vil tippe han kunne fått den 2 meter lenger ut på veikanten, det er slik miljøgate med masse lommer til å stoppe på. Han hadde nå iallefall ikke trengt å sette den midt i utkjøringa fra butikkområdet :p

 

post-97251-1171557872_thumb.jpg

 

post-97251-1171557894_thumb.jpg

Endret av Buxa
Lenke til kommentar
Sånne ting og setter man pris på å se... *sukk*

 

 

post-85775-1171442623_thumb.jpg

 

Saumfarte dørene mine rimelig bra etter "parkeringsbulker".

 

Edit: Min er da bilen til høyre, og jeg sto der først!

7939185[/snapback]

 

Er det bare meg, eller står bilen din med det ene hjulet på den hvite stripa som markerer slutten på parkeringsplassen "din" og starten på den andre? Du skryter altså av at du IKKE kan parkere? Det er jo nettopp slike som deg denne tråden mobber:D

Lenke til kommentar
Sånne ting og setter man pris på å se... *sukk*

 

 

post-85775-1171442623_thumb.jpg

 

Saumfarte dørene mine rimelig bra etter "parkeringsbulker".

 

Edit: Min er da bilen til høyre, og jeg sto der først!

7939185[/snapback]

 

Er det bare meg, eller står bilen din med det ene hjulet på den hvite stripa som markerer slutten på parkeringsplassen "din" og starten på den andre? Du skryter altså av at du IKKE kan parkere? Det er jo nettopp slike som deg denne tråden mobber:D

7976496[/snapback]

 

Den handler om tåpelige plasser å parkere. det er da ikke noe spesielt dette. da det er helt vanlig.

Lenke til kommentar

Personlig "idiot parkerer" jeg daglig. Både privat og som yrkessjåfør. Jeg er faktisk redd for bilen min, og passer på å parkere slik at ingen får plass på perkeringsplassen vedsiden av min lukeog helst med parkeringsplass kun på ene siden, f.eks i et gjørne på en parkeringsplass. Dette er gjort fult bevist og veldig beregnet. Og jeg er ikke den eneste. De fleste jeg kjenner som har en bil som er mer enn et fremkomsmiddel fra a-b, som har kosta på bilen i det uendelige og langt ned 100 vis av arbeidstimer på sin bil betaler gledelig en parkeringsbot frafor og betale for oppretting av "parkeringsbulker". Og vertfall her i byen er man garantert å få døra til sidemannen slengt inn i siden dersom man ikke parkerer slik at dette ikke lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Lærer på gk husker jeg fikk en bil parkert på sin oppmerka plass. SIden de guttene i 240`en ikke gadd bry seg så parkerte liksogodt lærern rett bak. Han kunne parkert oppå, siden han kjørte en enormt artic truck. Var artig å se 5 stk løfte 240`en ut ettersom lærern ikke gadd flytte bilen :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
det er da ikke noe spesielt dette. da det er helt vanlig.

7976537[/snapback]

 

Du er glad i bilen din skjønner jeg! :p

 

Grunnen til at jeg står som jeg står er pga mer idiotiske parkeringer nedover. Hadde jeg parkert "innenfor" som dere skal ha det til hadde jeg stått 3mm unna bilen til høyre.

 

Jeg syntes nå parkeringa av den Avensisen er så kål som du får det. Se for deg en gjøk som smeller opp døra og presser seg ut. Hvordan tror dere da døra MI ser ut etterpå? Derav.. tåpelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...