Gå til innhold

Når kommer første lvl 70 BE paladin/DR shaman?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Level 60 Dranei Shaman på en fransk realm.

 

Dette er umulig med vanlig leveling metode. Har dem brukt noe slik metode som dem som levlet til 70 på 28 timer har?

 

Rekorden til 60 er vell 4 dager å 20 timer av joana? Og nå har noen klart det på 3 dager ca, så må ha gjort noe spesielt.

7753641[/snapback]

 

Rekorden er faktisk 3 days & 2 timer /played som ble gjort for 1 år og 5 måneder siden :p

 

(Rested fra lvl 15 dog :p)

 

BC har vært ute i 2 dager nå, men tenk de folka som er lvl 53 osv de HAR LOADET POTS, TWINKED GEAR

 

Sikkert 2handere med crusader og bare blått gear med endgame enchants på osv :p

Lenke til kommentar
En kan vel slå fast at den som først ble lvl70, var den mest patetiske/avhengige personen?

7754982[/snapback]

 

Bingo.

Artig hvordan noen forsøker å bortforklare det.

Ifølge enkelte her så finnes det jo ikke sykelig avhengige spillere.

7754997[/snapback]

 

Klart det finnes. Men at noen bruker 28 timer på noe, betyr ikke at det gjelder dem. De som derimot har 150 days played er noe helt annet... Det blir bare dumt å beskylde folk du ikke kjenner for noe sånt.

Lenke til kommentar

Nei jeg er faktisk litt enig, altså når man bruker 28 timer, ja heregud, man må da vere helt patetisk og råtten og svett.

 

Dem som levler først til 70, med bloodelf/draenei, dem vil jeg kalle ekte nerds, patetiske osv. Eller egentlig kan jeg vell ikke dette da..

 

Kan hende det har blitt planlagt en god stund av en kompisgjeng, de har alle pots osv. De spillet på skift. De har ikke jobb/Har ferie. De har handikap som gjør at dem har mye bedre tid til spill enn alle andre.

 

Ellers enn dette, er han nok en super svett nerd som er nolife, og jeg er enig med at det er mange nolifere :p

Lenke til kommentar
En kan vel slå fast at den som først ble lvl70, var den mest patetiske/avhengige personen?

7754982[/snapback]

 

Hahah! :!: Ikke bare motsier du deg selv, men så kommer du i tillegg med et utsagn som iten tvil topper min liste over de mest patetiske og uintelligente inlegg noen gang postet på et forum. Lykke til videre i livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...