Gå til innhold

Når kommer første lvl 70 BE paladin/DR shaman?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke alle "hvis du spiller WOW har du ikke et liv"-idiotene finne på noe annet snart? Jeg blir djevelsk lei av det maset.

7770070[/snapback]

 

Huh? Hvem hinter du til?

7770092[/snapback]

 

Det er nok deg.......

Leser du denne tråden og denne legger du kanskje merke til hvordan folk skriker i hytt og pine at hvis man er 70 er man nolifer.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Kan ikke alle "hvis du spiller WOW har du ikke et liv"-idiotene finne på noe annet snart? Jeg blir djevelsk lei av det maset.

7770070[/snapback]

 

Huh? Hvem hinter du til?

7770092[/snapback]

 

Det er nok deg.......

Leser du denne tråden og denne legger du kanskje merke til hvordan folk skriker i hytt og pine at hvis man er 70 er man nolifer.

7770292[/snapback]

 

Greia var at hvis han hintet til meg skjønner jeg ikke hvordan han kan gjøre det ettersom jeg har tatt en print screen bilde av WoW - altså jeg spiller det selv.

Lenke til kommentar
post-92598-1169402471_thumb.jpg

Jeg sier bare: omfg

7769924[/snapback]

 

 

Spiller du på Stormscale?

7770652[/snapback]

 

Det gjør jeg vet du :) Har bare en twink der som heter Bleika. Legg meg til som venn da vel ;)

 

 

ALLE SAMMEN: 60 Blood Elf Paladin på Twisting Nether. <3

7770833[/snapback]

 

hehe, jeg spiller jo seff Horde da :)

btw "Warders" er en av de beste PvP guilden på Stormscale..

Endret av Noheals
Lenke til kommentar
Kan ikke alle "hvis du spiller WOW har du ikke et liv"-idiotene finne på noe annet snart? Jeg blir djevelsk lei av det maset.

7770070[/snapback]

 

Huh? Hvem hinter du til?

7770092[/snapback]

 

Det er nok deg.......

Leser du denne tråden og denne legger du kanskje merke til hvordan folk skriker i hytt og pine at hvis man er 70 er man nolifer.

7770292[/snapback]

 

Greia var at hvis han hintet til meg skjønner jeg ikke hvordan han kan gjøre det ettersom jeg har tatt en print screen bilde av WoW - altså jeg spiller det selv.

7770342[/snapback]

Enda mindre grunn til å rakke ned på andre som spiller det altså? :)

Lenke til kommentar
hehe, jeg spiller jo seff Horde da :)

btw "Warders" er en av de beste PvP guilden på Stormscale..

7772136[/snapback]

 

Heh, det er fett. Hva heter du osv. ? :) Kjenner godt til noen av hordene på Ss, Gangsta f.eks -.-

 

Vet at Warders er geeks, men det er godt gjort allikavel. :p

7773187[/snapback]

 

warders har så vidt spillt siste halvåret da. samme når wow kom de blod lvl opp til lvl 60 og tok pause fram til bgs kom, spillte det en stund og tok pause fram til Bc kom.

 

er en annen shaman i warders som er høyere da. dåsferrai eller åssan han skriver nicke sitt

Lenke til kommentar

Vell, det er fint mulig å lvl opp til 70 på 2-3 dagers played. Husk, mest sannsynlig, så er det flere folk som spiller på disse charsa, folk trenger søvn.

 

og imo, er det patetisk og kalle folk dere ikke kjenner patetisk :p Det finnes mange der ute som ikke har liv uten for wow, men, de kan fortsatt være helt normale folk ? Imo, kom med fordommene deres en annen plass =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...