Gå til innhold

5 mann instance TBC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe plass for meg i BC? Jeg har en lvl 55 mage som aldri har raidet en dritt, og har bare grønt gear + 2 blå jeg kjøpte på AH. Skal jeg orke å levele han til 58 for å slippe inn der?

7740458[/snapback]

Hvorfor ikke? Det er veldig kult der, og det dropper noen meget fine grønne/blå items som sikkert vil gjøre characteren din bedre om det er som du sier, at du ikke har noe særlig gear. :)

Lenke til kommentar

Joda..må bare finne ut hvordan jeg spiller frost mage, har vært arc/firespecca helt frem til idag. Har ikke spilt med denne 55-magen på nesten ett år.

Fikk en fin frostspec av en kompis der jeg gikk hele veien ned til Water Elemental-pet.

Og hvor jeg skal dra for å levele den siste kneika.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Har bare harva gjennom Hellfire Ramparts et par ganger på rad med en litt utradisjonell gruppe.

 

Tank (Rogue med TF)

Rogue

Warlock

Hunter (moi)

Retri-pally

 

Slakta alt på null komma niks :)

7744602[/snapback]

 

Hvor bra utstyrt var de? Jeg vurderer å ta med en kamerat der, som enda ikke har tatt noen quests i Outland. Vil vi han en sjanse hvis vi får en random 60 pug, muligens uten healer?

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Har bare harva gjennom Hellfire Ramparts et par ganger på rad med en litt utradisjonell gruppe.

 

Tank (Rogue med TF)

Rogue

Warlock

Hunter (moi)

Retri-pally

 

Slakta alt på null komma niks :)

7744602[/snapback]

 

Hvor bra utstyrt var de? Jeg vurderer å ta med en kamerat der, som enda ikke har tatt noen quests i Outland. Vil vi han en sjanse hvis vi får en random 60 pug, muligens uten healer?

7750949[/snapback]

 

Alle med tier 2 og bedre. PUG uten healer er optimistisk, så fremt du ikke har superflaks. Instancen er latterlig lett om folk har spilt en time eller to før, dog. Blood Furnace er litt vanskeligere, men fortsatt på UBRS-nivå. Harvet gjennom med 2 x paladin, 2 x mage og meg selv (hunter) i går, uten én eneste mana eller food break. Er instancer som er laget for folk med rimelig ferskt gear, så hra du litt overtak gjennom gear er det lett å svisje gjennom med omtrent en hvilken som helst fordeling.

Lenke til kommentar

Nja, jeg fikk ikke med meg så mye av det han gjorde, annet enn å gjøre ekstremt mye damage på meg. Hva for abilities har han, bortsett fra en dot som ticker for ~725, og slå meg for 1000-1600?

 

Var i en gruppe med 3 mager, en prest og meg (warrior). Krabaten drepte meg når presten var veldig nær oom, Rokmar hadde vel rundt 10-15% hp igjen. Det stod igjen en mage når han gikk ned :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...