Gå til innhold

Gow, pls insert disc into a xbox360......


guttorm

Anbefalte innlegg

Sjalabais godt folk.

 

Var og kjøpte gow i dag, skulle deretter låne 360 en til en kompis for å spille på.

 

Da jeg kom opp til han, skulle vi bare teste spillet før jeg tok med meg 360`en, men spillet virket ikke.

 

X-boxen leste discen som en dvd i menyen, og vist man prøvde å starte spillet med en gang kom feilmeldingen: Pleace insert disc into a Xbox360.

 

Jeg kjørte til butikken for å teste spillet på deres 360, men fikk beskjed om at den var så full i feil at det ikkje gikk å spille på den.(lovet jo bra....)

 

Fikk byttet spillet da jeg ikke var sikker på om det var en feilprodusjon eller om det var x-boxen som tullet.

 

Da vi prøvde den nye discen fikk vi samme feilmeldingen.

 

Ellers virker x-boxen helt fint, alle andre spill virker 100%. Den er vist chipet, men han har aldri hatt problemer.

 

Noen av dere som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eit spel fullt av feil? Høyrest merkeleg ut. :hmm:

7729551[/snapback]

 

Var x-boxen i butikken han refererte til da jeg ville teste spillet på deres 360.

 

Lurer på om det kan være chippen hans som gjør det, men da er det snålt at han aldri har hatt problemer med andre spill, eller selve x-boxen.

 

Platene er speilblanke, og tilsynelatene 100%.

 

Syns hele greia er merkelig. Rekner med at oddsen for 2 feilproduserte plater i samme bunke er liten, med mindre hele partiet er bugget. Skulle tro flere en meg hadde opplevd problemer da og retunert spillene.

Lenke til kommentar

Hvis du kjøpte GoW of puttet det i en xbox 360 er det ikke rart det funket.. det er nemlig et ps2 spill :p

 

Fra spøk til alvor.. prøv å ring microsoft sin support telefon. Høres ut som de i mange tilfeller er mer behjelpelige enn butikkene som selger spillene.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Jeg får det samme med Perfect Dark Zero. Etter en 5-6 forsøk så klarer den å starte som regel men den sliter gjennom hele spillet med at dvd-romen spinner opp og ned i fart hele tiden og at musikken kommer å går.

 

Har ikke hatt noen lignende problemer med andre spill. Så kan ikke skjønne annet enn at det er discen det er noe rart med.

Lenke til kommentar
Jeg får det samme med Perfect Dark Zero. Etter en 5-6 forsøk så klarer den å starte som regel men den sliter gjennom hele spillet med at dvd-romen spinner opp og ned i fart hele tiden og at musikken kommer å går.

 

Har ikke hatt noen lignende problemer med andre spill. Så kan ikke skjønne annet enn at det er discen det er noe rart med.

7731925[/snapback]

 

Akkurat sånn har jeg det også når jeg setter i PDZ discen (Collectors edition utgaven uten at jeg tror det skal ha noe å si). Alle andre spillene jeg har virker tilfredsstilende, men noen få ganger merker jeg at dvd platen stopper å spinne i spillets gang som regel i cutscenes o.l., og spillet begynner å hakke, og noen få ganger får jeg opp melding om at discen er uleselig. Tror nok det er dvd-spilleren som er årsaken, så jeg får vel ta en tlf til support, selv om jeg må klare meg uten boksen en stund.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det noe inni meg som sier "backups" for så å knise hemningsløst? Jeg har ikke noe imot piratkopiering sådann, for all del, er ingen engel selv, men når man gjør slik bør man nesten være klar over følgene...

 

Kjøp en "ekte" xbox, og spillet og spill på ærlig vis. Da kan man klage om noe ikke fungerer...

Lenke til kommentar

Finner det heller tvilsomt at noen som ikke eier en 360 vil kjøpe ett 360 spill, bare for å låne kompisen sin tilfeldigvis moddet 360. Det er vel like trolig som når noen forteller at "vennen" deres har ett stygt utslett på sine private deler, man skal være ganske naiv for å tro det er vennen det er snakk om.

 

Kan vel også henvise til han som påstod han hadde kjøpt en PS3 og levert den tilbake...4 ganger eller noe? Ikke akkurat en overbevisende fortelling det heller.

Lenke til kommentar

Kaller du meg en løgner? Du er ikke lite frekk da.

 

Desuten var det et ekte spill og en "ekte" x-box, og som du ser så er det flere som har hatt problemer.

 

Jo jeg var og kjøpte spillet, for så å låne hans 360 til jeg har runnet det. Han hadde fått spillet etterpå, 550 kr er ikke speiselt mye penger for x-antall timer god underholdning.

 

Hold deg til saken og ikke sleng ut beskyldninger du ikke har det minste peiling på!

 

Nå har jeg vert og kjøpt min egen 360, fikk den for 1500 så måtte nesten slå til.

 

Skal teste spillet nå. Foresten noen som kan annbefale en god Kabel til tv og stereo? Har 37" lcd 720p.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Her:

 

Expert selger Core til 1499,-, HDD for du for rundt 400 kroner på eBay.

 

Skal du ha headset også kan du sikkert kjøpe den av noen for rundt en hundre-lapp. Mange som fikk dem med da de kjøpte Live Vision og vil bli kvitt den.

 

Dermed blir ``PREMIUM`` prisen din på 2000,-.

7628527[/snapback]

 

Er tilbudet på expert med noe binding med Telenor el.?

7628801[/snapback]

Nei.

 

Vet ikke om det gjelder med alle Expert butikker, men den i Stavanger Sentrum som vanligvis ikke selger spill hadde to av dem inne for 1499,-. Nå er det bare èn igjen. Den andre ligger på bakken ved siden av meg, koblet til en TV.

7628816[/snapback]

Nå er det 0 igjenn :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...