AllFather Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Har hatt mye problemer med å få kontakt med de (linjen var "ustabil", manglet en faktura,og svarte generelt sett ikke på mailer & telefoner) Til slutt ble jeg så forbanna på de, at jeg betalte ikke regningen. (hadde som sagt oxo en faktura de ikke hadde sendt) 5 Dager over betalings fristen ringte de OG sendte mail,og lurte på om det var problemer. Jeg dynka de da med alt jeg hadde prøvd å si til de (plus rotet) og de fiksa alt der og da :razz: der er trikset damer og herrer : Ikke betal,og de kommer til dere :razz:
mascot Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Eventuellt ring direkte til NGT's vakt-mobiltelefon :smile: Skulle ønske jeg kunne gitt ut nummeret her, men det er vel litt drøyt :smile:
Lch Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Det nummeret kunne jeg godt tenkt meg akkurat nå. 2mbit-linja er blitt til en 114kbit. :sad: Og så detter den ned annethvert minutt i tillegg.
nåvi Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 God ide. Skal huske det hvis jeg har problemer :smile: Men er jo litt kjipt om du nettopp har betalt..vente 1 måned på å få hjelp. Kanskje drapstrussler er en ide da? :razz: [ Denne Melding var redigert av: nåvi på 2002-11-28 09:38 ]
Ggg Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Denne metoden virke ikkje. Eg har prøvd den si august. (Dvs, har ennå ikkje betalt nåke til NGT) Det som derimot virke, er å troppa opp på Sandslid (NGT sitt hovedkontor). Var der rundt 12 idag og litt før 5 idag ringte dei... Får nytt modem i posten nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå