Gå til innhold

DSLR - finnes det billige alternativer?


Anbefalte innlegg

Jeg har liten erfaring, men til gjengjeld stor lidenskap for fotografi. Jeg lengter etter å ta skrittet til den digitale speilrefleksverdenen. Det finnes like mange alternativer som priser. Desverre har jeg ikke alt for mye penger. :no: Jeg har sett kameraer selges billig i utlandet (f.eks. D40 til ca 3200 kr - full pakke :dribble: ) Disse bedriftene leverer desverre bare til england eller USA. :ohmy: Finnes det et sted her i landet hvor kameraer av den kvaliteten selges med full pakke ("kit" om en vil..) for under 4000 kr? :hmm:

 

Til de som eventuelt måtte svare: TAKK! :thumbup:

Endret av Shortstory
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

400? Håper du mener 4000.

 

Full pakke, mener du da kamerahus og et objektiv?

 

Du får sikkert kjøpt Canon EOS 350D eller Nikon D50 brukt for 4000 i Norge. Prøv å titt litt rundt på forskjellige brukmarkeder.

Jeg har sett noe billig på finn.no. en gang i tida.

Endret av dynamic
Lenke til kommentar
400? Håper du mener 4000.

 

Full pakke, mener du da kamerahus og et objektiv?

 

Du får sikkert kjøpt Canon EOS 350D eller Nikon D50 brukt for 4000 i Norge. Prøv å titt litt rundt på forskjellige brukmarkeder.

Jeg har sett noe billig på finn.no.  en gang i tida.

7718566[/snapback]

 

 

400?

Lenke til kommentar
400? Håper du mener 4000.

 

Full pakke, mener du da kamerahus og et objektiv?

 

Du får sikkert kjøpt Canon EOS 350D eller Nikon D50 brukt for 4000 i Norge. Prøv å titt litt rundt på forskjellige brukmarkeder.

Jeg har sett noe billig på finn.no.  en gang i tida.

7718566[/snapback]

 

 

400?

7718809[/snapback]

 

 

Jeg skrev 400 først..

Lenke til kommentar
Jeg har liten erfaring, men til gjengjeld stor lidenskap for fotografi. Jeg lengter etter å ta skrittet til den digitale speilrefleksverdenen. Det finnes like mange alternativer som priser. Desverre har jeg ikke alt for mye penger.  :no:  Jeg har sett kameraer selges billig i utlandet (f.eks. D40 til ca 3200 kr - full pakke  :dribble:  ) Disse bedriftene leverer desverre bare til england eller USA.  :ohmy:  Finnes det et sted her i landet hvor kameraer av den kvaliteten selges med full pakke ("kit" om en vil..) for under 4000 kr? :hmm:

 

Til de som eventuelt måtte svare: TAKK!  :thumbup:

7718536[/snapback]

 

Pentax K110D får du temmelig billigt i Norge også og hos www.fotovideo.no er dette billigste digitale speilrefleks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...