Gå til innhold

Guild wars.....for vanskeligt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har hatt guild wars lenge men merker det at når eg komme i rundt lvl 11-14 så MÅ eg har group får å klare quest og det er jo drid vanskeligt å finne gruppa:( noen som har forslag på hvordan eg kan komme videre uten gruppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøvd Henchmen?

7711955[/snapback]

ja jeg mener liksom med og uten henchmen:S er jo umulig:S på world of warcraft kunne jeg bare tett andre quest eller noe men her må jag fullføre dei eg har liksom :cry:

Skrevet
Det er da langt i fra umulig. Finn deg ett fint party - det skal da vel ikke være så vanskelig. Ellers kan du jo besøke GWNorge og se om noen kan hjelpe deg der-

7713811[/snapback]

liksom....eg har prøvd hver dag lenge på å få tak i en gruppe eller noe men er da litt dumt vis du MÅ ha rn gruppe for å spille :cry: er jo kjempe dumt.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Dersom du innbiller deg at du kan klare å soloe uten henchmen så er du iallefall ute å kjøre! Jeg antar jo at det er det du mener siden GW på level 11-14 med henchmen strengt tatt skal være _ganske_ enkelt :)

Skrevet
Prøvd Henchmen?

7711955[/snapback]

ja jeg mener liksom med og uten henchmen:S er jo umulig:S på world of warcraft kunne jeg bare tett andre quest eller noe men her må jag fullføre dei eg har liksom :cry:

7713782[/snapback]

Hvemsom helst kan spille Wow, skills har ingenting å si. Slik er det ikke i Gw, så ja det er mye vanskeligere hvis du skal sammenligne med wow.

Skrevet
Nei, Guild Wars har ingen 'monthly fee'

7734062[/snapback]

Så betaler jeg for spillet og spiller ivei uten å betale for noe annent enn expansions og internett?

Skrevet

7734062[/snapback]

Så betaler jeg for spillet og spiller ivei uten å betale for noe annent enn expansions og internett?

7734078[/snapback]

Ja, men du kan få kontonummeret mitt om du vil? ^^

Skrevet

7734062[/snapback]

7734078[/snapback]

Ja, men du kan få kontonummeret mitt om du vil? ^^

7734136[/snapback]

Ikke gi noe til henne, hun fortjener ikke det xD

PM meg så gir jeg mitt konto-nr mitt :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...