Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ligger man når man har sex?


Guff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ved vanlig misjonær stilling ligger du oppå henne,men ikke bekymre deg for at det blir for tungt. Du skal ikke legge hele vekta di oppå henne. Etter hvert som dere har hatt sex noen ganger kan dere jo prøve stillinger som ikke krever at du ligger oppå henne,hvis du bekymrer deg for dette.

Lenke til kommentar

Nå man har sex i misjonærstillingen ligger man ansikt til ansikt som regel med dama underst. Du støtter deg som regel opp(for å ikke skvise dama) med knærne og armene. Hun skrever da med bena sine ved siden av deg eller rundt deg(bak på ryggen).

 

Får vel ikke lov til å linke til, eller poste illustrasjoner her? :p

 

Etter hvert som du får øvelse(øvelse gjør mester) så finner du andre måter å gjøre det på, samt hvordan man gjør det mest mulig behagelig.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Du ligger ikke slapp som en sakkosekk oppå henne, da klemmer ud lufta ut av henne. Du kan balansere litt av kroppsvekten over på hendene dine og bena, slik at du bare ligger inntil henne, ikke skviser henne.

 

Og ja, jeg tar utgangspunkt i at det går i misjonærstillingen på din første gang.

Lenke til kommentar
I tillegg tror jeg jenta sier ifra hvis du kveler henne.

7710848[/snapback]

Har ikke så god erfaring med å bli kvalt, men tror man kanskje har litt problemer med å prate hvis man holder på å bli kvelt ;)

 

OT: Når man ikke har hatt sex før, så kan man lure på så mangt. Det fins ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.. Eller någe sånt :D

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Wikipedia vet alt!

 

Disadvantages of the missionary position

 

    * Either the man's weight is placed upon the woman (which may be uncomfortable for her) or he must support his weight upon his arms and knees (which may become tiring for him).

 

Var ikke så dumt spørsmål i det hele tatt.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Går an å bygge henne litt opp med ei pute så du kan stå på kne i misjonærstillingen også. Det er sikkert lettere. Og det enkleste stillinga for din del er vel at hun sitter oppå og "hopper". Men det krever også at du gjør litt, ikke bare ligger som en slapp sekk. Må støte imot + stimulere henne forfra hvis hun sitter med ansiktet mot deg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Går an å bygge henne litt opp med ei pute så du kan stå på kne i misjonærstillingen også. Det er sikkert lettere. Og det enkleste stillinga for din del er vel at hun sitter oppå og "hopper". Men det krever også at du gjør litt, ikke bare ligger som en slapp sekk. Må støte imot + stimulere henne forfra hvis hun sitter med ansiktet mot deg.

7713481[/snapback]

Jeg har gode erfaringer med å holde hun rundt hoftene og "styre" hun mens hun rir deg.

 

edit, merker at setningen min ble litt rar, det er meg hun rir, ikke deg!

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...