Gå til innhold

kjøpe alkoholholdig drikkevarer


Zapking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja men hva bør jeg kjøpe hvis jeg vil bli fort full av å drikke lite?

hvor mange flasker 60% trenger jeg for å bli skikkelig full liksom?

7707300[/snapback]

Kvelver du nedpå 60% innanfor eit kort tidsrom vil du sannsynlegvis bli full. Kor mykje som skal til er avhengig av korleis kroppen din tåler alkoholen.

 

Uansett er det nok neppe snakk om kor mange flasker, heller kor mange desiliter.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Man får vist 96% om man er lege, men prisen beregnes ut fra prisen for 60% så det er ikke noe spesielt billig for leger om du tenkte på det. Du er vel heller ikke lege siden du spør... Tar du en helflaske 60% så ryker du vel inn for pumping. Hold deg til det du har lov til å kjøpe du.

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Før du gyver løs på 60% flaska så kjøp deg en 6 pack lettøl og gjennta for deg selv "lettøl virker ikke" mens du drikker deg gjennom de seks flaskene.

 

Når du da sitter en erfaring rikere ang. hvor bra/dårlig lettøl funker så kan du selv tenke deg hvor mye 60% som må til før du kryper rundt på gulvet uten og vite hvem du er.

 

Happy drinking! :roll:

Lenke til kommentar
ja men hva bør jeg kjøpe hvis jeg vil bli fort full av å drikke lite?

7707300[/snapback]

 

 

-Du kan begynne med rusbrus.

-Deretter bevege deg over til cider.

-Nå har turen kommet til øl, det smaker pyton i starten. Men det kommer seg.

Disse tre punktene gjenntar seg noen ganger, helt til det ikke er kult nok.

 

-Nå kan du starte å mixe litt, litt cider og øl samt div. drikkevarer du tar fra mor og far. Moderate mengder i starten.

-Nå får du noen til å kjøpe noen polvarer for deg. Holder med 18'åring siden du sikkert skal ha noe under 22%.

-Etter du har gjenntatt punktet over kan du begynne å drikke sprit snart.

De første gangene har det en tendens til å gå skeis, og du våkner et tilfeldig sted.

 

 

en begynnelse hvertfall..

Lenke til kommentar

har aldri vert på bare kvitvinsfylla, men på bare rødvinsfylla, og det er ikke noe morro dagen derpå.

det er det eneste jeg blir fyllesjuk av :p

 

Nå veit ikke jeg hvor stor du er, men kjøp deg en helflaske, og bare drikk til du blir full, og du har sikkert igjen til en annen fest også ;)

Jeg liker selv å kjøpe meg 12 øl, og ha litt sprit eller tyrker eller jäger i tilleg, da blir jeg i godt humør :wee:

Er også godt med noen rusbrus også i tilleg, kom på at jeg må kjøpe noen til i kveld :p

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
har aldri vert på bare kvitvinsfylla, men på bare rødvinsfylla, og det er ikke noe morro dagen derpå.

det er det eneste jeg blir fyllesjuk av :p

 

Nå veit ikke jeg hvor stor du er, men kjøp deg en helflaske, og bare drikk til du blir full, og du har sikkert igjen til en annen fest også ;)

Jeg liker selv å kjøpe meg 12 øl, og ha litt sprit eller tyrker eller jäger i tilleg, da blir jeg i godt humør :wee:

Er også godt med noen rusbrus også i tilleg, kom på at jeg må kjøpe noen til i kveld :p

7710547[/snapback]

 

Jeg er stor nok

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...