Gå til innhold

Brukeren min banned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vel snart vært hundre tråder om dette tror jeg. Er du VAC-banna, eller bannet fra en spesiell server(gruppe)?

 

Om du er VAC-bannet er det ingenting du kan gjøre bortsett fra å kjøpe deg ny cd-key. En eventuell ban fra dem tilsier at du har hatt en slags form for cheat inne på maskinen og bannen er ireversibel.

 

Hvis du er bannet fra spesielle servere (f.eks catchgamer) kan du sende mail og spørre etter grunnlag og evt. bevis. Tror neppe de bryr seg, men verdt et forsøk.

 

Om tilfelle er at du har cheatet så fortjener du å bruke noen stakkarslige kroner på ny konto.

Lenke til kommentar
Den enkleste grunn til VAC- ban er cheat. Ikke kom her å si at du ikke har cheatet. Herregud.

7700788[/snapback]

 

 

Jeg er bannet på en rekke spill men har aldri cheatet....

Det er fordi jeg kjøpte brukeren min på Nordicmafia for noen stakkarslige kroner... hehe jeg skulle bare ha CSS bryr meg ikke om jeg er banna på resten :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg har cheatet på cs 1.6 en gang tilbake. Sendte en mail til steam og de unbannet faktisk kontoen :!:

 

Skrev bare at jeg hadde gådt inn på en server når jeg var på lan, så hadde jeg måtte laste ned masse filer. Når jeg først skulle spiller hadde jeg WH osv.

7701060[/snapback]

 

Da er du Guds utvalgte sjel. Det skal ikke være mulig.

Lenke til kommentar
Hei. Forstod ingenting da jeg logga inn på steam i dag, og det stod at brukeren min er banned pga. cheating. Selv har jeg ikkje cheatet, hva kan jeg gjøre?  :(

7699797[/snapback]

For 18754122. gang:

 

Du kan ikke gjøre noe med det.

7699828[/snapback]

 

 

Mhm... det er ikke noe du kan gjøre med det... jo faktisk.... kjøpe ny konto :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg har cheatet på cs 1.6 en gang tilbake. Sendte en mail til steam og de unbannet faktisk kontoen :!:

 

Skrev bare at jeg hadde gådt inn på en server når jeg var på lan, så hadde jeg måtte laste ned masse filer. Når jeg først skulle spiller hadde jeg WH osv.

7701060[/snapback]

Taper.

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar
Jeg har cheatet på cs 1.6 en gang tilbake. Sendte en mail til steam og de unbannet faktisk kontoen :!:

 

Skrev bare at jeg hadde gådt inn på en server når jeg var på lan, så hadde jeg måtte laste ned masse filer. Når jeg først skulle spiller hadde jeg WH osv.

7701060[/snapback]

Haha, født med gullhår i ræva? :!:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har cheatet på cs 1.6 en gang tilbake. Sendte en mail til steam og de unbannet faktisk kontoen :!:

 

Skrev bare at jeg hadde gådt inn på en server når jeg var på lan, så hadde jeg måtte laste ned masse filer. Når jeg først skulle spiller hadde jeg WH osv.

7701060[/snapback]

Haahhahah, det må jo nesten være et gullkorn.

 

Taper! :mad:

Lenke til kommentar
En dag her nå, så satt jeg og spilte. Også plutselig ble jeg kastet ut av serveren, også kom det opp ett vindu "This account is in use in another place" ellerno stod det. Men hva faen?! Jeg har jo kjøpt CD-key og alt! Aldri kommet før...

7703557[/snapback]

Logg ut, bytt passord, logg inn igjen. Noen andre kan tydeligvis ditt passord, eller du har logget på steam en annen plass og glemt å fjerne auto-innlogging. Om de cheater og spiller på din konto blir du bannet, er også en måte det kan skje på :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...