Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ny Passat med dynaudio - Ipod tilkoblingsmulighet?


Per69

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tenker å kjøpe meg en ny bil. Det ser ut som det blir en passat. Den kommer i så fall til å ha dynaudio pakke. Denne har cd skifter i hanskerommet, og i følge forhandler leveres den ikke med IPod tilkobling. Nå vil jeg egentlig heller ha IPod tilkobling, fordi der ligger div barnebøker ++ som er nyttige når man kjører langt.

 

Er det noen som vet om dette er mulig? Jeg er egentlig en rein teoretiker, så løsningen bør helst være enkel å sette rett inn... Men hvilke muligheter finnes? Adapter?

 

PS Jeg har monster cable med fm sender. Greit nok, men ikke bra nok lydkvalitet og jeg vil heller ikke ha kabelen og ipoden liggende og slenge.

 

Håper noen har noen tips.

Endret av Per69
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som den som kan bestilles med RCD 300.

 

Er det RCD 500 du har? Så da hiver du ut CD-skifteren? Hvis det er muligheten, så gjør jeg det. Synd de ikke kan/gidder fikse dette ved bestilling i så fall.

 

Takk for tipset. 150pund = 1911nok. Blir vel 3000 i norge da...

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hvordan funker denne Ipoden?

Har kjøpt meg en 07 passat hvor Ipod-adapter satt i hanskerrommet.

har prøvd å koble til en Ipod og får den opp i displayet, men det ser ut på samme måten som om jeg hadde hatt veksler. får bare track 1, track 2 etc, ikke mulig å bla i mapper eller søke. Får bare bla meg oppover og det er jo sabla tungvindt med 1000 sanger.

får du opp sang/navn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...